Vanochtend ging het er harder aan toe inderdaad. Hoewel het lijkt alsof de intensiteit momenteel toeneemt ?
Wacht!!! Er is nog een hele kleine kans.. boven amsterdam onstaat er misschien nog een bui, ik heb de wind even bekeken, en door die ijselmeer is daar een wind draaien gekomen.. ofja.. hoe moet ik dat noemen... buien worden richting amsterdam bij elkaar gedrukt.. op buienradar gaven ze net wit aan, nu blauw.. dreigend naar donkerblauw.. nog even doorzetten en het wordt een bui met onweer dat recht omhoog trekt..
Party-tent was bijna weg en onze serre is gedeeltelijk gekanteld
Maar er verdwijnen een hoop buien op buienradar, ligt dat aan buienradar of wat?
Klopt.. door de wind bij de ijselmeer.. de wind gaat van west naar oost.. en de wind bij het ijselmeer van oost naar west.. zo worden buien afgebroken.. maar paat kilometers verderop ook weer opgebouwd..
edit Marga: er zijn nog ver over de 400 mensen in dit topic. ik zal vast niet de enige zijn die met een tab op bed ligt mee te lezen
Ik ben bij je hoor
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Maar er verdwijnen een hoop buien op buienradar, ligt dat aan buienradar of wat?
Is uitgezet vanwegen een exploit / bug waarmee je de baas kan spelen over de forum
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41484/tijdelijke-chat-ruimte-onweer-online/
edit Marga: er zijn nog ver over de 400 mensen in dit topic. ik zal vast niet de enige zijn die met een tab op bed ligt mee te lezen
Ik ben bij je hoor
Haha, dat is al heel fijn. Maar het helpt niet echt, want ik ben nog steeds alleen in de woonkamer. En net weer felle flits en donder . Kunnen jullie niet even met z'n allen in mijn woonkamer komen zitten?
Het begon met wat lichte gedonder.
Wel wat rukwinden en lichte hagel gehad met hier en daar een flits.
De donders zijn wel nu en dan heftig, vooral die van een aantal minuten terug was aan de heftige kant
Het is zo goed als windstil, wat regen en zelden een verre lichtflits.
Wel dreigende wolken die op hoge snelheid passeren.
Wel interessant trouwens dat het in Deurne flink tekeer kan gaan en het hier (omgeving Antwerpen Centraal Station) best meevalt!
Laatste klap is nu zo'n 10 minuten geleden geweest.
Ik ben bij je hoor
Haha, dat is al heel fijn. Maar het helpt niet echt, want ik ben nog steeds alleen in de woonkamer. En net weer felle flits en donder . Kunnen jullie niet even met z'n allen in mijn woonkamer komen zitten?
Als jij een biertje koud zet.. stap ik in de auto :p..