Niet dat er misverstanden ontstaan over me vorige post en dat ik je nu aanspreek, ik bedoelde een andere stefan.. maargoed.. heerhugowaarder.. denk jij dat het onweer ons bereikt???
Ik woon in Heerlen, maar hier is geen sprake van storm. Onweer hebben we ook nog niet gezien vanavond Het regent hier wel, maar dan heb je het ook gehad
Hoop het ook, het waait indd lekker, maar veel lichtshow is er nog niet bij, we waten dus maar af. Ondertussen lekker de voor en achterdeur open, lekker luchten.
tot nu toe alleen veel wind geen onweer gezien (nog niet)
Klopt, en die volledige flits heb ik zonet op mijn camera vastgelegd, bij deze mijn eerste zichtbare bliksem op beeld!
Lijkt me inderdaad weer een klein beetje te activeren ten zuiden van Kontich.
En er waren natuurlijk nog meer CGs, en heel, heel veel regen. Kwam geen eind aan, en was meer dan vanmorgen. Ik ben benieuwd wat er daar morgen over op het nieuws is...
Moet toch meer gaan vertrouwen op mijn buikgevoel, dat zei dat vandaag de dag was
Zie ze hier ook, Groot spektakel!
Het regent een klein beetje en in de verte zie je flitsen, that's it
Hhahaha dankjewel Mijn schoonouders wonen ook in weert.. en ze beweren al zeker 100ontladingen en een heftife inslag in hun huis, tja... sommige doen wat voor aandacht... dan ben je in alkmaar toch beter af.. 240km verderop :p
Niet dat er misverstanden ontstaan over me vorige post en dat ik je nu aanspreek, ik bedoelde een andere stefan.. maargoed.. heerhugowaarder.. denk jij dat het onweer ons bereikt???
ik heb het gevoel dat we weer niks krijgen meschien iets ervan maar niet het midden zoals ze op het nieuws zeggen westen ja daar komt het denk het toch niet of er moet iets onstaan wat ons gaat raken heb me camera klaar en nu wachten maar ja altijd in augustus het westen alkmaar den helder nog even wachten ;(
Onweer 2015: 14x
Onweer 2016: 10x
Onweer 2017: 12x
Onweer 2018: 14x
Onweer 2019: 15x
Onweer 2020: 8x
Onweer 2021: 11x
Onweer 2022: Niet bijgehouden
Onweer 2023: 20x
Onweer 2024: 10x 31-3 een paar flinke flitsen en donders, 15-4 3 donders, 30-4 donders en bliksems in de verte. 2-5 flinke donders en bliksem 19-5 uren lang gerommel, uiteindelijk een paar flinke donders. 21-5 Een aantal lekkere donders. 26-5 donders 9-7: matig, zware donders 23-7 vele zware diepe ' bass' donders 7-8 Een diepe donder
Ik woon in Heerlen, maar hier is geen sprake van storm. Onweer hebben we ook nog niet gezien vanavond Het regent hier wel, maar dan heb je het ook gehad
Waar woon jij in Heerlen? Ik woon ook in heerlen, maar hier nog geen druppel gehad. Het waait wel behoorlijk! In de verte wat weerlichten, dat was het voor hier!