Heb met de camera tussen het filmen door enkele long exposures gedaan van de shelfcloud die overkwam, lijkt mij niet slecht te zijn, maar toen begon het te regenen en werd het terug filmen.
Momenteel weinig gedonder, heel veel bliksem daarentegen.
Inderdaad weinig gedonder, maar wat een lichtshow, en die regen!!!!! Het lijkt meer zuid-oostelijk van mij te zitten.
Collega een beetje verder in het onweer, hier ook al meer regen. veel success
23:30 Boven Zuid-Holland ontstaan nu enkele losse pitjes waar ook onweer op zit. Zware windstoten zijn nog niet gemeld en in de westelijke helft ook onwaarschijnlijk. Verder zuidwaarts is de onweerslijn beter ontwikkelt en ligt de activiteit hoger. Voor Utrecht, Noord-Brabant, Limburg en later Gelderland en mogelijk het oosten van Flevoland kan dit zeker nog wel komen. De noordoostelijke provincies zijn pas later vannacht aan de beurt. Of de buien zo lang stand houden is nog even afwachten.
Als ik zo op Buienradar kijk lijkt Limburg niet veel te krijgen, maar blijkbaar krijgen ook wij de volle laag?
No worries hier in Leuven begint het feest, zo dadelijk bij jullie
Voor u te oostelijk en voor mij te westelijk, dan zit het ergens tussenin Heb met de camera tussen het filmen door enkele long exposures gedaan van de shelfcloud die overkwam, lijkt mij niet slecht te zijn, maar toen begon het te regenen en werd het terug filmen.
Momenteel weinig gedonder, heel veel bliksem daarentegen.
Inderdaad weinig gedonder, maar wat een lichtshow, en die regen!!!!! Het lijkt meer zuid-oostelijk van mij te zitten.
| Gewijzigd: 27 juli 2013, 23:46 uur, door Debbieke
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1