Vanmorgen hoopte ik over een bui recht over ons. Nu hoop ik dat het langs ons trekt...
Voorgevoel.. het lijkt bij mij ook steeds vaker op te treden...
vraagje over de hagelkanonnen...
Ervan uitgaande dat ze op de plek waar het afgeschoten wordt effect heeft... buigen ze dan dat weer wellicht in een extremere vorm niet af naar elders?
Nog niet volledig actief, maar ik richt mij dan ook volledig op lucht regio Kontich - Reet, de rest is bedekt door bomen.
Kontich-Reet? hahaha sorry dit is heel flauwe maar mn rose zit over mn scherm..
Sorry mods..
On-topic: lijkt alsof ik wat weerlicht richting t zuiden kan zien, hopelijk wordt mijn geduld en dat van vele anderen rijkelijk beloond!
Ja ik herinner het mij nog goed. We woonden toen pas in Wetteren. Onze auto's vol met putjes van de hagel.
Onweer lijkt Wetteren te verlaten. Of vergis ik me? | Gewijzigd: 27 juli 2013, 23:15 uur, door Marga
Ik heb gisteren nog gelezen dat zo'n hagelkanon niet zou werken. De bui met hagel wordt misschien wel honderden kilometers voor het kanon gevorm. Het kanon kan niets meer veranderen aan het valproces van de hagel | Gewijzigd: 27 juli 2013, 23:16 uur, door Marga
flitst best leuk
Onweer lijkt Wetteren te verlaten. Of vergis ik me?
wij woonden ook nog niet zo lang in Wetteren, nog net geen jaar en ik was hoogzwanger van mijn 2e. ja precies toch, daar lijkt het wel op maar als ik eventjes op buienradar kijk zie ik dat er precies nog wat langs ons heen moet of vergis ik mij? | Gewijzigd: 27 juli 2013, 23:16 uur, door Marga
Vanmorgen hoopte ik over een bui recht over ons. Nu hoop ik dat het langs ons trekt...
Dat gevoel ken ik! Jaren echt mezelf verstopt bij onweer. Nu kan ik het overdag heel goed hebben zolang het niet recht boven mij verkeerd, maar 's nachts moet het op gepaste afstand blijven. Al het andere mag vannacht langs komen razen, zilang het onweer maar leuk blijft. Gek ook dat het hebben van een bliksemafleider mij juist niet geeuster maakt, durf dan juist niet meer op mijn balkon te staan (bovenste etage van flatgebouw) On topic: hier in Eindhoven (natuurlijk) nog niets te zien. Wel voelt de lucht heel vochtig en geladen, en zet er af en toe een lekker windje op. Iedereen hier is al in gespannen afwachting.