Ik las vandaag over mensen die toch echt geschrokken waren... en ben eigenlijk benieuwd of er een toename in heftigheid waarneembaar is? In mijn subjectieve beleving niet, het wordt alleen wat sneller overdreven lijkt het, noodweer si een stopwoordje geworden lijkt het.
Klinkt toch allezins naar vuurwerk, tenzij het toch stiekem gerommel is.. ^^
Ik hoor hetzelfde. Het is een mengelmoes van vuurwerk, muziek en donder
Zelfs voorgevroren frieten kunnen heel lekker zijn
On-topic: hier nog geen weerlicht te zien, we blijven in blijde verwachting
Dacht een heel raar fenomeen te zien (oranje bliksem die bleef duren) maar dat bleek een straatlamp te zijn die zich van uur had vergist
Blijf van dat bier af
Klinkt toch allezins naar vuurwerk, tenzij het toch stiekem gerommel is.. ^^
Dat vuurwerk is nu nog niet.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Maar dat wat jij beschrijft heb ik volgens mij nog niet meegemaakt.. Ik ben van 78 ,, Ik ben van 54 en het was een bui in Apeldoorn. Dat sissen was bij iedere ontlading. Ik heb begrepen dat het dan erg dichtbij is. Het was sissen gelijk een hoop vuur en een knal. Dit ging zo'n 10 minuten door. Je kon het ook ruiken. Ben het ook nooit vergeten.
| Gewijzigd: 27 juli 2013, 22:35 uur, door Marga
1) Waarom is het zo dat boven België zoveel buien uitsterven?
2) Waarom geeft de 3 uur voorspelling van buienradar elk wat anders aan. Druk je op 00.05 is Gouda grijs/blauw. Druk je op 3 uur, zie je echt rood overkomen.
3) Waarom zeggen mensen dat het echt "donker" wordt terwijl het SUPER logisch is dat t nu donker wordt?
4) Is het soms standaard dat als het donker wordt er altijd bewolking komt? (Elke nacht weer zie ik t gebeuren. Zelfs als het giga droog/zonnig is, zie ik vlak voor t donker wordt ineens enorme bewolking ontstaan en vervolgens zie je dus dat t gewoon helder is.
5) Is die rode lijn nu onweer op Buienradar of gewoon heel veel regen?
Dom misschien maar.
| Gewijzigd: 27 juli 2013, 22:40 uur, door Marga
Ja ik ook ! Zag vuurbal uiteenspatten boven mijn terras: alle electriciteit in huis naar de vaantjes ! ben wel van 52.
| Gewijzigd: 27 juli 2013, 22:40 uur, door Marga