Ben nieuw hier maar volg het forum al een tijdje. Hier begint het te overtrekken met een donker wolkendek. Stiekem ben ik niet zo'n onweer-freak, eerder een angsthaas, maar volg het dan ook weer op de voet en vind het ook wel fascinerend. Zolang er geen schade tot gevolg is, ben ik al gelukkig
Edit Marga: Namens de gehele crew welkom op onweer-online
Ik wil je ook even welkom heten, als mede angsthaasje
Ik beloof om niet negatief te zijn en te beginnen zagen zoals sommigen
Een kleine anecdote al, deze morgen heb ik met het venster groot open erin geslaagd om niet wakker te worden tijdens heel het onweer dat langs trok ! Gisterenavond lang zitten wachten (tot 01:00 uur), weerlicht gezien vanop 100+ kilometer aan de Franse grens, en dan waarschijnlijk te moe geworden om het vanmorgen te merken
Naar ik zie zal er wel het een en het ander te zien zijn vandaag voor middernacht, veel success allemaal.
Geniet ervan Bram! Ik heb er gruwelijk zin in! dankjewel ! kbegin wel wat bang te worden die donders zijn echt vet luid en de bliksems duren soms 4 seconden lang , jullie zullen dit ook wel krijgen hoor
Ik beloof om niet negatief te zijn en te beginnen zagen zoals sommigen
Een kleine anecdote al, deze morgen heb ik met het venster groot open erin geslaagd om niet wakker te worden tijdens heel het onweer dat langs trok ! Gisterenavond lang zitten wachten (tot 01:00 uur), weerlicht gezien vanop 100+ kilometer aan de Franse grens, en dan waarschijnlijk te moe geworden om het vanmorgen te merken
Naar ik zie zal er wel het een en het ander te zien zijn vandaag voor middernacht, veel success allemaal.
Welkom! Succes met het onweer daar
laten we hopen
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1