Ben nieuw hier maar volg het forum al een tijdje. Hier begint het te overtrekken met een donker wolkendek. Stiekem ben ik niet zo'n onweer-freak, eerder een angsthaas, maar volg het dan ook weer op de voet en vind het ook wel fascinerend. Zolang er geen schade tot gevolg is, ben ik al gelukkig
Edit Marga: Namens de gehele crew welkom op onweer-online | Gewijzigd: 27 juli 2013, 22:05 uur, door Marga
Op het einde van de nacht zou het droog worden vanaf het westen
als ik noordelijk kijk lijken de wolken uit het westen te komen, en als ik zuidelijk kijk komen ze ook uit het zuiden vandaan....
terwijl de weerkaarten dit (nog?) niet aangeven... toch ben ik er vrij zeker van, tenzij mijn ogen mij bedriegen haha.
is dit een teken van wat de rtl meneer heeft gezegd ?
Dat is het zeker. Vanuit het Zuiden is de warme lucht die we de afgelopen dagen
hebben gehad. De lucht vanuit het westen is het koufront die de overhand gaat nemen.
Vandaar dat de buien van Zuid tot Noord naar West tot Oost gaan trekken en door die botsing
krijg je die bliksemactiviteit
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
de activiteit neemt nog steeds toe. ook ik vrees naarmate ze noordwaarts koersen, de fut er wel wat uitgaat. Afwachten wat de buien gaan doen. Hier is het plakkerig met 22 graden
Neen, ben daar nooit klaar voor
Weet jij toevallig of Kruibeke, er ook wat van gaat meepikken? want een deel van men familie zit daar in de polders aan een visputje. Is zo 1 chalet midden in een open gebied.
Heb hun al aangeraden om alle losse stukken alvast weg te steken maarja...
de activiteit neemt nog steeds toe. ook ik vrees naarmate ze noordwaarts koersen, de fut er wel wat uitgaat. Afwachten wat de buien gaan doen. Hier is het plakkerig met 22 graden
Ik hoop dat ze aan blijven houden haha.. lekker groeien die boel