Edit: net een foto gezien uit de westhoed, da ziet er monster uit!!!
tekend het KNMI overal onweer in. Zou weleens feest voor heel NL kunnen worden.
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Edit: net een foto gezien uit de westhoed, da ziet er monster uit!!!
Bedoel je niet westHOEK?
| Gewijzigd: 27 juli 2013, 21:42 uur, door michael1991
Hier in Boom word het ziek donker. Hou men hart vast voor de gevolgen moest er hier iets zijn. Ze staan daar met 10-tallen tenten dus... En dan nog eens een hele voorraad vuurwerk dat gisteren wel 3 uur heeft geduurd... We hopen hier op hevig onweer zonder schade. Gewoon lekker luid onweer
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Of het volledige forum te wissen. Is dit bij jullie bekent of zul ik jullie er over informeren. (voordat iemand er misbruik van maakt)
Dacht eerst dat het alleen op mijn laptop te zien was, maar veranderingen zijn ook op ander laptops/computers te zien op mijn werk en bij mij thuis.
Edit Sanwa: Wil je een pb naar Basch sturen Basch@onweer-online.nl
Doe ik. | Gewijzigd: 27 juli 2013, 21:48 uur, door Googler
Lagen daarnet even in de tuin. We wonen vlak tegen de schelde. Zagen in redelijk snel tempo donkere dreigende wolken afkomen, plots valt alles stil, koekt het samen, steekt het de schelde over en vlak achter ons begint het te rommelen?
overigens heb ik het verhaaltje van de rtl meneer ook gezien. vond het zelf een beetje te mooi om waar te zijn haha
maarja laten we hopen op een mooie nachtelijke lichtshow voor heel nederland ( met af en toe wat flinke knallen en dan ook nog zonder schade)
leuk kaartje ziet er goed uit zou leuk zijn als iedereen in nederland wat krijgt zowel west noord oost en zuid dat zou gaaf zijn
hier begint het donker te worden maar de buis is er nog niet zal wel avond val zijn denk ik
Edit Sanwa: kaartje verwijderd uit citaat en je antwoord goed gezet. | Gewijzigd: 27 juli 2013, 21:48 uur, door Sanwa
Zoals jij hem nou schets lijkt ie op mei 2009 ik teken ervoor Viktor
Dat belooft wat!