Nu heb je al zowat 10 berichten zitten klagen. Waar is je onderbouwing?
Heb je kaarten, grafieken of beelden?
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Ik weet niet wat jij ziet dan ?
Begint aardig aan elkaar te plakken die bende.
Maar ja ik ben ook maar een leek.
We'll see.. heb er de volste vertrouwen in.
ik had het ook zwaar opgegevn maar idd woow hij plakt goed aan elkaar dat had ik niet verwacht
Ik hoor hier constant doffe knallen, een viertal op rij telkens met 7 seconden ertussen. Is dat een hagelkanon? Dat is de eerste keer dat ik dat hier hoor, hier zijn geen fruitboeren in de buurt...
EDIT: Hiernet twee dubbele knallen met 5s ertussen | Gewijzigd: 27 juli 2013, 21:27 uur, door Anseriform
http://www.ustream.tv/channel/thunderstorm-26-07-2013
Het geluid staat op dit moment nog uit, maar zal aangezet worden wanneer er onweer is.
Nu heb je al zowat 10 berichten zitten klagen. Waar is je onderbouwing?
Heb je kaarten, grafieken of beelden?
Eigen waarneming vanaf 6 hoog scheelt. En dan de radar,dat geeft mij voorlopig een beeld dat deze veel minder actief is dan vannoctend. Ik klaag niet,ik geef mijn waarnemingen door. Klagen laat ik wel aan andere over. Huilen zal ik niet doen om een beetje weer,want er komt altijd een volgende keer
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
http://www.ustream.tv/channel/thunderstorm-26-07-2013
Het geluid staat op dit moment nog uit, maar zal aangezet worden wanneer er onweer is.
Gaaf.. ik verzorg ook vaak livestreams...
eigenlijk de volgende keer als ik op de dijk sta eens mijn laptop en cam meenemen en kijken of het 3g netwerk het blijft doen.
Denk het niet.
Mijn grootste probleem is het droog houden van mijn cam en laptop... nog eens over nadenken want live now casten is wel leuk natuurlijk.
| Gewijzigd: 27 juli 2013, 21:39 uur, door Googler
Benelux.
Die ververst om de 5 minuten , EU pas 15 minuten dus dat zijn al 3 x zoveel kruisjes. Verder zijn de kruisjes zo groot dat ze op de EU radar veel meer overlappen en je dus een vertekend beeld krijgt
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1