Inderdaad.
Mensen die klagen worden overgeslagen. Gisteren trok het onweer langs, maar ik zag wel een heleboel mooie mammatus aan de linkerkant van het aambeeld van één van de onweersbuien gisteren. Het gaat niet alleen om de bliksem hoor.
Sorry ^^ gaat ff iets mis op mijn foon. Wat ik wilde zeggen is dat niey alles wat "negatief" is kwa geen onweer voor iedereen geld. Er komen hier veel liefhebbers, maar ook.mensen die juist blij zijn met geen onweer! Of gewoon geinteresseerden in het weer. Ben het wel eens dat t kindetachtig is om te gaan lopen roepen "we krijgen niets" of "die westerlingen/oosten/duitsers/fransen of whateber krijgen veel meer". Bla bla komop we zijn volwassenen. Ok nou iedereen veel plezier met wat komen gaat en ik zie jullie vast wel weer in de chat!
Berichten samengevoegd door Marga
Dat hoop ik niet, want dan krijgen we hier weer niks... Die dag viel hier flink tegen.
De verwachting van de buien boven Frankrijk. Blauw is het koufront, rood een warmtefront en geel de buiengebieden.
19:07 In het noordwesten, westen en midden van Frankrijk zijn inmiddels zware onweersbuien ontstaan. De bedoeling is dat de buien ten noordwesten van Parijs (zwart omcirkeld) richting Nederland komen. Het neerslaggebied ten westen van de zwarte cirkel trekken via de Noordzee noordwaarts en doen Nederland niet aan. De buien die zich ten zuiden van ons aandachtsgebied bevinden koersen richting Duits grondgebied. Mogelijk dat Limburg er een schamp van meekrijgt.
Bron: Weeronline
Alleen jammer van het handmatig verversen, maar het is het kijken zeker waard!
Edit: zie nu dat het webcambeeld om de 10 seconden ververst | Gewijzigd: 27 juli 2013, 19:48 uur, door Coennn
Hoi, kan je de link als link plaatsen? Nu kan ik niet klikken.
Edit Sanwa: je kan de link ook kopieëren en dan in je adresbalk plaatsen, enter geven. En dan ben je er ook | Gewijzigd: 27 juli 2013, 19:50 uur, door Sanwa
Hoi, kan je de link als link plaatsen? Nu kan ik niet klikken.
Heb het gewijzigd inmiddels
Edit: hier nog een mooie webcam: http://www.vision-environnement.com/web/webcam-de-le-crotoy-le-port-de-plaisance-et-la-bais-de-somme/ | Gewijzigd: 27 juli 2013, 19:51 uur, door Coennn