En ik denk dat dit nog wel mee valt als we de radar, voorspellingen en kaarten mogen geloven. | Gewijzigd: 27 juli 2013, 19:03 uur, door Marga
of ik moet het verkeerd begrijpen
ik zei t vanmiddag al over dat westelijke complex, maar toen was ik de klager.
Tuurlijk kan nog meer ontstaan,
maar voor dit westelijke complex moeten we maar ff naar engeland roeien.
um het staat er in het frans en ik kan geen frans
um het staat er in het frans en ik kan geen frans google translate
NEERSLAG:
Onzeker. In het HiRLAM, etc. valt niet veel neerslag. Progtemps zijn nog wel erg onstabiel op hoogte en het koufront kan een trigger zijn. Harmonie daarentegen laat vannacht amper een bui toe. Het lijkt erop dat vannacht de 500 ontladingen niet gehaald wordt.
Oei, die laatste zin klinkt niet veelbelovend. Ik weet het nog niet voor vanavond, denk dat die van vanochtend toch weer beslissend is.
Onzeker. In het HiRLAM, etc. valt niet veel neerslag. Progtemps zijn nog wel erg onstabiel op hoogte en het koufront kan een trigger zijn. Harmonie daarentegen laat vannacht amper een bui toe. Het lijkt erop dat vannacht de 500 ontladingen niet gehaald wordt.
Oei, die laatste zin klinkt niet veelbelovend. Ik weet het nog niet voor vanavond, denk dat die van vanochtend toch weer beslissend is. Het zullen er mss maar 499 zijn hé gewoon afwachten en nowcasten
NEERSLAG:
Oei, die laatste zin klinkt niet veelbelovend. Ik weet het nog niet voor vanavond, denk dat die van vanochtend toch weer beslissend is.
Pfff gaan we weer, wacht eerst eens even af.
Ziet er gewoon nog goed uit!
Ziet er gewoon nog goed uit! nou stormpie jij heb goede hoop pff buienradar laat zien meeste over noord zee maar je heb gelijk we moeten ff afwachen
| Gewijzigd: 27 juli 2013, 19:03 uur, door Marga
um het staat er in het frans en ik kan geen frans
Potentiel local d'orages extrêmes en fin de journée
De violents orages de grêle avec rafales de 100 à 130 km/h sont attendus aux abords du Massif-Central. Potentiel orageux devenant extrême sur le nord en raison d'un risque significatif de tornades de forte intensité et de très fortes rafales de vent.
Mogelijk lokaal extreem onweer aan het einde van de dag. Hevige onweersbuien met hagel en windstoten van 100 tot 130 km/h worden verwacht aan de rand van het Centraal Massief. Mogelijke onweersbuien zullen extreem worden in het noorden vanwege een significant risico op sterke tornado's en heel sterke windstoten. | Gewijzigd: 27 juli 2013, 19:02 uur, door Robert96
wat is dat dan.
wat is dat dan.
Daar zit niet echt veel in en verwacht dat die wel op gaan lossen
wat is dat dan. Nooit op vertrouwen op een buienradar vooruit kijken!
wat is dat dan.
een zeer klein streepje met regen gok ik
Gaarne geen berichten plaatsen met de strekking van "Het wordt niets" zonder enige verdere onderbouwing.
Beargumenteer jouw uitspraken.
Dit maakt het lezen van het forum prettiger voor ons allemaal
Bij voorbaat dank voor de medewerking.
Ziet er gewoon nog goed uit! nou stormpie jij heb goede hoop pff buienradar laat zien meeste over noord zee maar je heb gelijk we moeten ff afwachen
Je moet je niet zo dood staren op die buienradar, lees eens wat verder.
Als het goed is, gaat het afbuigen naar rechts
Als het goed is, gaat het afbuigen naar rechts
dat moet je dan nog maar afvragen
| Gewijzigd: 27 juli 2013, 19:15 uur, door Marga