Dat vind ik trouwens wel gevaarlijk. Als het op bepaalde plekken echt zo gevaarlijk gaat worden als Estofex voorspelt, dan mag daar wat mij betreft op het nieuws wel wat over gezegd worden. Voordat iedereen partytenten gaat opzetten in de tuin omdat ze denken dat de buien voorbij zijn.
Dat vind ik trouwens wel gevaarlijk. Als het op bepaalde plekken echt zo gevaarlijk gaat worden als Estofex voorspelt, dan mag daar wat mij betreft op het nieuws wel wat over gezegd worden. Voordat iedereen partytenten gaat opzetten in de tuin omdat ze denken dat de buien voorbij zijn.
Ze hebben het alleen naar beneden bijgeschaald naar geel.
Of wil jij de mensen met dit mooie weer de hele dag binnen houden.
Dat dacht ik ook al! Er waren mensen hier die zijden dat die bui over Parijs ging, maar volgens mij is dat bijna onmogelijk of de bui moet ineens afbuigen naar het oosten. | Gewijzigd: 27 juli 2013, 18:56 uur, door Marga
Beetje te vroeg om dat te gaan roepen, en er gaat zich een lijn vormen denk ik. | Gewijzigd: 27 juli 2013, 18:56 uur, door Marga
Op buienradar gaan ze zelf niet België bereiken. Ik dacht eerst dat West Vlaanderen erlangs van gaat krijgen maar e doen zelf België niet aan.. | Gewijzigd: 27 juli 2013, 18:57 uur, door Marga
dan zeggen ze nog dat dat complex belgie zal overtrekken richting oosten klopt niet | Gewijzigd: 27 juli 2013, 18:57 uur, door Marga
Kijk...dat zei ik dus ook al. Wel misschien dat wat kustplaatsen nog iets meekrijgen van de bui. en dat in centraal Frankrijk..wat denk je daarvan? Ik denk persoonlijk dat dat naar Duitsland gaat..... | Gewijzigd: 27 juli 2013, 18:57 uur, door Marga
(ik hoop dat de animatie ook zal werken)
Ik ben zo vrij geweest een pijl neer te zetten, maar gezien de omvang van het complex doet de precieze richting er volgens mij weinig toe. Het komt toch wel deze kant op en het is groot genoeg.
Edit: OK, geen animatie. Ik ga even uitzoeken waarom niet.
Edit2: OK, via Photobucket werkt de animatie wel. Misschien heeft O-O geen ondersteuning voor animated GIFs (kan dat kloppen? of doe ik gewoon iets verkeerd?)
Marga: Klopt er is geen ondersteuning voor animated GIFs. Ik werk ook altijd via foto-emmer | Gewijzigd: 27 juli 2013, 18:58 uur, door Marga