Die heb ik om half twee al gepost, toen hij net gepubliceerd was. Maar je mag hem natuurlijk best nog een keer posten.
Maar in het algemeen is de kans wel heel klein dat een Estofex-forecast drie uur oud is en nog steeds door niemand gepost. Zeker op dagen als vandaag.
nee hoop het juist niet want hier hebben we nog niks gehad ja 1 flits en donder gun het westen ook iets jullie krijgen all zo veel ;p
nee hoop het juist niet want hier hebben we nog niks gehad ja 1 flits en donder gun het westen ook iets jullie krijgen all zo veel ;p
dat het dan over het uiterste westen gaat,maar hier hebben xe ook nog niet veel gehad hoor,maar ik hoop voor jou dat hij over de kust trekt
Maar in het algemeen is de kans wel heel klein dat een Estofex-forecast drie uur oud is en nog steeds door niemand gepost. Zeker op dagen als vandaag.
Ik zag hem net pas op hun site dus dacht ik dat ie net pas was geupdated. Één keer posten is genoeg omdat er anders te veel dubbelposts komen. Had niet gezien dat je het had geplaatst. Sorry!
On-topic;
Zon begint weer door te breken en de temp. is alweer opgelopen naar 26,5 graden! Het is alleen wel erg benauwd en windstil. Ben benieuwd wat er vanavond/vannacht gaat komen.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Van 27/07 18u tot 28/07 05u : Op het einde van de namiddag en deze
avond neemt de onstabiliteit toe in de westelijke landshelft met kans
op felle buien die kunnen gepaard gaan met onweer, intense
neerslag en plaatselijk hevige rukwinden en hagel.
In de loop van de avond en nacht verplaatst die buienactiviteit zich
langzaam landinwaarts.
Bron: http://www.meteo.be/
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
helemaal met je een sik woon in opperdoes en vanochtend stelde niks voor nu lijken wij het wetsen eens raak te kunnen schieten maar we moeten het allemaal afwachten helaas wan ik kan niet wachten tot er weer nieuwe buien komen
Van 27/07 18u tot 28/07 05u : Op het einde van de namiddag en deze avond neemt de onstabiliteit toe in de westelijke landshelft met kans op felle buien die kunnen gepaard gaan met onweer, intense neerslag en plaatselijk hevige rukwinden en hagel.
In de loop van de avond en nacht verplaatst die buienactiviteit zich langzaam landinwaarts.
Edit: er was weer iemand sneller Dus deze post mag er af moderators | Gewijzigd: 27 juli 2013, 16:54 uur, door Sven
idd, buien hebben volgens mij niet veel warmte nodig, als ze 's nachts al zo hevig kunnen zijn, kunnen ze dat nu en volgende nacht ook
Ps: Sorry dat ik net sneller was. Was eigenlijk puur toeval dat ik ernaar keek Maar ziet er btw toch goed uit voor Antwerpen denk ik
EDIT: begint daar echt serieus te ontploffen in het centrum van Fr | Gewijzigd: 27 juli 2013, 17:02 uur, door thunderstorms_4ever
idd, buien hebben volgens mij niet veel warmte nodig, als ze 's nachts al zo hevig kunnen zijn, kunnen ze dat nu en volgende nacht ook
Kan best zijn maar ik wil gewoon warmer weer dan wat we nu hebben, ah kijk, de zon.
Edit Marga: Plaatje is inmiddels verwijderd.. oud plaatje /me zoekt bril ;)
Ziet er inderdaad goed uit. (of niet) Tis hoe je het bekijkt met de gevolgen.... Maar dit zou dan wel in het extreme geval moeten zijn dan want... Komt niet goed anders :S
| Gewijzigd: 27 juli 2013, 17:44 uur, door Marga