Onweer vanuit een vliegtuig is inderdaad erg mooi. Ik heb het een keer gezien toen ik naar Frankfurt vloog ('s nachts).
Nee, weer.nl denkt dat niet maar het weermodel GFS denk dat . Maar omdat vannacht het koudfront overtrekt wordt de warmte en onstabiliteit verdreven naar het oosten.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
| Gewijzigd: 27 juli 2013, 16:08 uur, door Tatanka
Onweer vanuit een vliegtuig is inderdaad erg mooi. Ik heb het een keer gezien toen ik naar Frankfurt vloog ('s nachts).
Had ze niet beter de trein kunnen nemen?
Ik heb ook eens onweer gezien vanuit het vleigtuig boven West Afrika, dan is dat slalommen tussen de buien door.
OT , Boven Moskou eens in een sneeuwstorm met een toestel van Aeroflot... Dat is NIET mooi en al helemaal niet leuk.
dat zou inderdaad wel eens kunnen
Nee, weer.nl denkt dat niet maar het weermodel GFS denk dat . Maar omdat vannacht het koudfront overtrekt wordt de warmte en onstabiliteit verdreven naar het oosten. Welke warmte????
dat zou inderdaad wel eens kunnen
Was al lang van tevoren geboekt zo. Trein is ook lastig met zware bagage (en 't is een dienstreis dus ze hoeft het toch ook niet zelf te betalen).
Sowieso is het maar de vraag of het dan goedkoper is. Ik heb verschillende keren bij het zelf tickets boeken geprobeerd om stukken met de trein te gaan, maar in het bijzonder Schiphol is vrij duur als begin- of eindpunt (als doorreispunt valt het mee).
Is het nogsteeds rond 6en? of is die grote bui nu opgeschoven naar vanavond rond éénen? | Gewijzigd: 27 juli 2013, 16:30 uur, door Basxt
Is het nogsteeds rond 6en? of is die grote bui nu opgeschoven naar vanavond rond éénen?
hangt ervanaf hoe hard hij activeert,als er buien voor ontstaan zal hij er vanzelfsprekend rapper zijn