Ho ho. Rotterdam was zat te zien en heel de omgeving.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
hoop met je mee. Hoop dat daar een nieuw gebiedje met fiks onweer gaat ontstaan. Zie het wel groeien rond Eindhoven.
ja maar hier bij mij helemaal niks lucht is ook licht totaal niks te zien.
Denk je dat gans dit systeem ons op zo korte tijd kan bereiken?
Waarom niet? Zou ook verwarrend zijn als het niet zo is want de Extreem weer waarschuwing van het KNMI nemen de mensen meestal wel serieus op. Als het weeralarm voorbij denkt men dat de kust veilig is.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Ook die klap heb ik via de skype gehoord. Dat was een flinke!
ja maar hier bij mij helemaal niks lucht is ook licht totaal niks te zien.
Je ziet op buienradar dat de bui na Leiden (is eerder gemeld door iemand) aardig instort.
hier in alphen viel het ook beetje tegen. maargoed, we wachten op vanmiddag.
nu mag de regen even weg zodat we even snel alle ramen tegen elkaar open kunnen zetten.. kan het wat afkoelen!
(Wikipedia) | Gewijzigd: 27 juli 2013, 12:55 uur, door Marga
Onweer was serieus teleurstellend in Gouda. Alleen wat donders en flitsen in de lucht.
De regen kwam daarentegen echt als bakken naar beneden, niet normaal meer.
Maar 1 melding van wateroverlast in regio Hollands Midden. Weet niet of die woningbrand gerelateerd is.
In de rest van Nederland wel wat drukker qua meldingen. Ook helaas voor sommigen een aantal branden.
Op dit moment regent het alleen nog. Lijkt t op te drogen en warmer te worden.