Ik wert op een haar na niet geraakt ben me wel kapot geschrokken
Nu lichte regen en op de achtergrond wat gerommel
ha zus de onweer van een paar jaar geleden was heftiger nou ja je was bijna geraakd dan en das geen pretje hier viel het tegen alles bij elkaar denk niet dat we nog meer krijgen als ik op buienradar kijk
Wat gerommel, meer niet....
We wachten het af | Gewijzigd: 27 juli 2013, 12:10 uur, door GateKeeper
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41484/tijdelijke-chat-ruimte-onweer-online/
Weinig onweer, paar goede klappen. Nu de buienlijn verder trekt eingelijk pas mooiere bliksem en hardere donders.
Wel harde wind, zie nu dat op weinig plekken in Nederland dit het geval was.
Onweer 2015: 14x
Onweer 2016: 10x
Onweer 2017: 12x
Onweer 2018: 14x
Onweer 2019: 15x
Onweer 2020: 8x
Onweer 2021: 11x
Onweer 2022: Niet bijgehouden
Onweer 2023: 20x
Onweer 2024: 10x 31-3 een paar flinke flitsen en donders, 15-4 3 donders, 30-4 donders en bliksems in de verte. 2-5 flinke donders en bliksem 19-5 uren lang gerommel, uiteindelijk een paar flinke donders. 21-5 Een aantal lekkere donders. 26-5 donders 9-7: matig, zware donders 23-7 vele zware diepe ' bass' donders 7-8 Een diepe donder
Ging hier even lekker doorregenen, regelmatig flitsen en donders, nu enkel nog wat lichte regen en wordt wordt al weer lichter.
6 graden afgekoeld hier volgens de grafiek van buienradar in half uur tijd | Gewijzigd: 27 juli 2013, 12:20 uur, door micha
Zit amper hagel in deze bui. De verwachte hagel moet uit de verwachte buien komen die later vandaag komen.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Ik wert op een haar na niet geraakt ben me wel kapot geschrokken
Nu lichte regen en op de achtergrond wat gerommel
ha zus de onweer van een paar jaar geleden was heftiger nou ja je was bijna geraakd dan en das geen pretje hier viel het tegen alles bij elkaar denk niet dat we nog meer krijgen als ik op buienradar kijk
Nou ik denk dat er nog we wat gaat komen want deze bui was gisteren vogens mij niet aan gegeven en die wel waren aan gegeven moeten nog komen ( zeggen ze een paar berichten terug)
Hier begint het weer opnieuw te rommelen in sgravenzande
Dus vogens mij komt er weer wat aangewaaid