http://sonnevelt-baarn.jouwweb.nl/
Hier in kortenhoef word het ook al donker
mvg Zie dat wel zitten, denk dat bijna iedereen deze ochtend al onweer kreeg (hoop ik toch), voor vanavond verwacht ik toch ook wel stevige buien die zullen onstaan (kijk maar eens naar west-frankrijk! was ik vorige week nog op vakantie )
Denk dat het nu nog eventjes (licht) zal regenen met af en toe klap en daarna opklaringen die het snel drukkend warm zullen maken met al dat vocht!
1.Vragen mogen rustig gesteld worden, daar is het een forum voor! Echter het herhaald blijven vragen hoe laat het gaat onweren werkt hinderlijk voor andere forumbezoekers. De onweersbuien hebben geen tijdregeling!
2.. Ga niet zeuren als de voorspellingen niet uitgekomen zijn, het zijn niet voor niets voorspellingen.
3. Blijf ontopic. Offtopic berichten worden verwijderd!
4. Foto's in het juiste topic zetten.
Wel heeft het dan de tijd om lekker op te warmen, voorbereiding voor de avond.
Trouwens, weet iemand hoe het kan dat bij de bliksemweergave van buienradar in google earth en op de site zelf
die vlaggetjes op plaats van inslag al enige tijd niet meer verschijnen ?
Iets terug in de geschiedenis komen ze wel, maar actueel niet.
Voor de rest alleen nog wat lichte regen, en hoop ik nu eigenlijks op een opklaring zodat het weer gaat opwarmen.
Lijkt me redelijk nodig voor de buien van vanavond? Of schat ik dat nu verkeerd in?
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Wacht maar op vanavond/vannacht
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1