Ik ga er vanuit dat dat lijntje rond het middaguur hier is. Dan kan het nog opwarmen. Nu is het 25 graden. Perfecte timing dus! | Gewijzigd: 27 juli 2013, 09:58 uur, door reedtimmer
Overigens, mijn foto van de Leuvense shelfcloud is helaas verhuisd door de moderators, hij staat nu hier. Er komen daar binnenkort ook meer foto's.
Edit Sanwa: Dit is gedaan om het topic overzichtelijker te houden. | Gewijzigd: 27 juli 2013, 09:56 uur, door Sanwa
vanmorgen heb ik hem gezien om 9:15 uur "belgische kust"koksijde"
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
De bui ontwikkelt zich juist verder op dit moment! Wordt juist heviger, er valt niks uit elkaar hoor!
Overigens @Sanwa: Dat snap ik. Het was mijn bedoeling om alleen een klein fotootje te plaatsen (ik had hem 4x kleiner gemaakt). Als ik hem nog kleiner maak, mag het dan wel, of wil je in dit topic echt alleen tekst en modelkaartjes? | Gewijzigd: 27 juli 2013, 10:03 uur, door Takenu
Ik zie alleen maar activering zelfs tophoogte nu tegen de 13 km aan. Niet dingen gaan zeggen die niet waar zijn,daar hebben we allemaal niks aan. Het zal misschien zo lijken maar de activiteit verplaatst zich constant,zo roerig is de bui momenteel.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.