Hoorde gister een stukje op de radio van een Meteoroloog en zei dat dit een spannend weer type is omdat ze bijna niet op het uur kunnen forecasten omdat er zoveel gebeurt in de lucht.. Afwachten dus
Inderdaad,en verder weinig aadacht aan geven. KNMI weet ook zat en zet het zelfs in hun Guidance,en de waarschwuingen staan er als standaard geel. Moet naar mijn idee gewoon voldoende wezen,en word pas aangepast zodra er meer duidelijk is.De bui die nu aankomt vanuit Frankrijk bijvoorbeeld kan evengoed in elkaar zakken nu,want vindt de activiteit kwa bliksem/onweer en nu wel erg hard uit gaan. Maar voor overdag komt het allemaal goed (hopelijk dan) maar kwa waarschuwingen tja blijft gewoon lastig. Verder kwa festivals,gewoon zelf uit de doppen kijken. Er zijn geen excuses meer!! | Gewijzigd: 27 juli 2013, 07:33 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
In hoeverre is het dan verstandig dat wij belgen, onze voorzorgen nemen en losliggende rommel en partytenten afbreken? Zit hier na het lezen van de laatste pagina's met een serieuze knoop in men maag en ben er echt niet gerust in.
Lekker opruimen,vandaag zal er iedergeval iets komen dat het anders anders voor je opruimt. Met deze verwachtingen ken je beter niet afwachten.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
In hoeverre is het dan verstandig dat wij belgen, onze voorzorgen nemen en losliggende rommel en partytenten afbreken? Zit hier na het lezen van de laatste pagina's met een serieuze knoop in men maag en ben er echt niet gerust in. Als je thuis losse dingen in de tuin hebt staan, is het misschien wel verstandig om die vast te zetten of om op te ruimen. voor het geval dat. En de radars goed in de gaten houden.
| Gewijzigd: 27 juli 2013, 08:03 uur, door Sanwa
Is inderdaad te merken,ach deze bui was een MCS he dus dat hij minder actief word met onweer nu is niet zo vreemd.
Zolang het KNMI zich maar stilhoudt, want als die gaan schreeuwen en met weeralarmen komen komt er niks. Ik hoop op het beste.
Helaas door vage reden is de Kaart er niet bij maar duidelijk genoeg lijkt me
Wil je hem met kaart zien klik dan hier > http://www.meteox.de/h.aspx?r=&v=2&jaar=2013&maand=07&uur=08&minuut=15&dag=27
Wil je hem met kaart zien klik dan hier > http://www.meteox.de/h.aspx?r=&v=2&jaar=2013&maand=07&uur=08&minuut=15&dag=27
apart. Op andere radars niet te zien | Gewijzigd: 27 juli 2013, 08:43 uur, door thunderfreak
Ik vind hem prachtig Tatanka!
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8