Hoop het, en zo niet, dan zien we wel weer voor de volgende
EDIT: nu zie ik het Zwelt gewoon helemaal op daar | Gewijzigd: 26 juli 2013, 17:55 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
als ik alles zo bekijk zal het vandaag wel mee vallen allen zuid nl zal misschien wat te zien krijgen. ik snik hier echt naar een bui het is vies benauwd. maar morgen word in erg intresante dag het lijkt dan vooral in nl los te barsten en volgens buienrader komen er dan gebied zo groot als flevoland met rood en roos dus 100 mm per uur. ik hoop dat het morgen een onweersrijke dag wordt voor heel nl
Hoop het, en zo niet, dan zien we wel weer voor de volgende
EDIT: nu zie ik het Zwelt gewoon helemaal op daar
is echt een beest aan het worden,hij gaat ook een beetje meer naar het oosten dus komt op ons af
als ik alles zo bekijk zal het vandaag wel mee vallen allen zuid nl zal misschien wat te zien krijgenwaarom denk je dat ? die bui onder west- vlaanderen ontploft volledig en de omstandigheden zijn ideaal ? bij mij hier nu hevige regen en heel af en toe een klap
| Gewijzigd: 26 juli 2013, 18:02 uur, door bram de moerloose
Ja ben benieuwd of het weer los zal gaan. Maar ik gun niemand het weer van afgelopen dinsdag | Gewijzigd: 26 juli 2013, 18:20 uur, door Hunder
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Zou je een foto willen maken, ben erg benieuwd naar deze ongelofelijk mooie wolken!