als ik de wolkenbeelde zo zie lijen de buien uiteen te wijken en zal de oostelijke bui meer via Belgie naar Duitsland gaan, afijn der zal nog val alles komen wat nu nogh niet eens ontstaan is.
| Gewijzigd: 26 juli 2013, 17:18 uur, door jcroon
als ik de wolkenbeelde zo zie lijen de buien uiteen te wijken en zal de oostelijke bui meer via Belgie naar Duitsland gaan, afijn der zal nog val alles komen wat nu nogh niet eens ontstaan is.
Had gehoopt dat ze samen zouden clusteren... Als dat dunnen lijntje nu tegen de ander zou gaan kleven, en dan nog verdere ontwikkeling zou krijgen zou het weer een mooi exemplaar worden, maar we zien wel... De dag is zeker nog niet vooribj( deze week al helemaal niet)
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Wat denk jij wat die buien gaan doen? vrees ervoor dat ze ten westen en oosten van Antw. gaan trekken....
Daar kijken we hier niet vreemd van op,dat zijn we inmiddels wel gewend.
tja..kan er niks anders van maken maar het is wel zo
Wat denk jij wat die buien gaan doen? vrees ervoor dat ze ten westen en oosten van Antw. gaan trekken....
nee die westelijke trekt over ons denk ik,hij groeit sterk aan de zuidkant,je moet een kijken naar die bui bij amiens
't Zal waterzooi zijn ipv BBQ,:) hmmm dat komt voorlopig mijn richting uit , hopen dat ie niet in elkaar valt als een pudding hier nu matige regen en enkele donderklappen in de verte
Hoop het, en zo niet, dan zien we wel weer voor de volgende