Onweer 2015: 14x
Onweer 2016: 10x
Onweer 2017: 12x
Onweer 2018: 14x
Onweer 2019: 15x
Onweer 2020: 8x
Onweer 2021: 11x
Onweer 2022: Niet bijgehouden
Onweer 2023: 20x
Onweer 2024: 10x 31-3 een paar flinke flitsen en donders, 15-4 3 donders, 30-4 donders en bliksems in de verte. 2-5 flinke donders en bliksem 19-5 uren lang gerommel, uiteindelijk een paar flinke donders. 21-5 Een aantal lekkere donders. 26-5 donders 9-7: matig, zware donders 23-7 vele zware diepe ' bass' donders 7-8 Een diepe donder
ik niet. De hardnekkige bewolking gooit weer roet in het eten. Daardoor blijft de temperatuur flink achter. In Belgie (waar de zon flink schijnt en het rap opwarmt) komen nog wel wat fikse buien voorbij
ik niet. De hardnekkige bewolking gooit weer roet in het eten. Daardoor blijft de temperatuur flink achter. In Belgie (waar de zon flink schijnt en het rap opwarmt) komen nog wel wat fikse buien voorbij
Ik weet niet waar jij kijkt, maar in een groot deel van Nederland is de zon er al doorgekomen, hier in Breda al een poosje, en ik kan je melden dat de temperatuur rap oploopt...
De bewolking trek van het zuidwesten snel weg. Hier in is het al zonnig en warmt het al flink op. @ Ries jij was me al voor:P | Gewijzigd: 26 juli 2013, 15:12 uur, door arondegekste
Ik weet niet waar jij kijkt, maar in een groot deel van Nederland is de zon er al doorgekomen, hier in Breda al een poosje, en ik kan je melden dat de temperatuur rap oploopt...
Het is wel al 3 uur, ik weet niet in hoeverre de zon nog kan opwarmen? In ieder geval niet zo sterk als je de hele dag de zon hebt.
Zekers waar, hier al weer 26.7 graden buiten.....
dit bedoel ik er mee te zeggen . Het is te laat opgewarmd en we zullen het met de buien vanuit Frankrijk moeten doen die daar nu ontstaan en dan maar hopen dat het geen slappe hap is zodra ze onze landsgrenzen passeren, vanochtend was daar weer het ultieme voorbeeld van. De opklaringen liggen nu pas op de lijn van grofweg Amsterdam-Eindhoven. | Gewijzigd: 26 juli 2013, 15:38 uur, door Marga
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
We zouden een klager-van-de-dag-ranking moeten gaan bijhouden. Misschien dat dat na verloop van tijd de moderators een beetje rust geeft. Ik heb altijd nogal medelijden met jullie, zoals al vaak gezegd zijn er teveel mensen die het nodig vinden om volstrekt inhoudsloos te klagen. En dan ook elk half uur opnieuw. Geduld is moeilijk maar ga dan gewoon iets anders doen voor een paar uurtjes. Of ga op zoek naar nieuwe webcams, nieuwe kaartjes, enzovoorts.
de zon is hier ook enige tijd doorgebroken en de zon steekt, na een lekker regentje! ik zag wel belletjes tijdens de regen op plassen,
en dat zegt mijn genoeg wat er nog komen gaat! niet vandaag dan morgen wel!
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1