Denk dat het ochtendcomplex ook een middagcomplex wordt. Die bewolking is denk ik pas rond 4 uur weg, en dan heeft opwarmen weinig zin meer, dus de avond ook niets.de buien die nu boven midden-nederland aan het ontstaan zijn zijn toch ook niet ontstaan onder invloed van opwarming ? er hangt zoveel vochtigheid en energie in de lucht dat er volgens mij niet veel nodig is om een bui te triggeren , ik geef de moed niet op
mvg
Het was ook niet veel hoor, hier althans. Veel regen en benauwdheid. Het was ook bij die ene donder gebleven.
Zie het positief, het is nu lekker nat geregent, als de zon misschien nog weet te schijnen, warmt het gigantisch op (ik weet het, niet lekker!) Maar wel lekker voor stevige onweersbuien. De zwaarste buien verwacht ik toch pas rond het avondeten!
mvgAch, we hebben zaterdag en zondag nog. Dus er kan nog van alles gebeuren, ik blijf positief, dat zouden meer mensen moeten doen.
Dat is waarschijnlijk dat doofstomme onweer wat net over Den Bosch is getrokken....
ik ook nieuw hier, maar ik lees ook al geruime tijd mee , maar ik zag dat er niet veel mensen iets noteerde die woonde aan de belgische kust, dus ik zal mijn steentje bijdragen . dag debbieke X | Gewijzigd: 26 juli 2013, 11:37 uur, door tacha