mvg
er ontstaat voor dit kadaver momenteel flink wat onweer. Nu vooral in Brabant. Het gebied groeit. Ik hoop dat ze samengeklonterd mij bereiken :p
mvg
Afgaande op de satelliet schiet het vrij aardig op. Rond deze tijd begint het rond de Frans-Belgische grens op te klaren. Misschien nog een uurtje, eventueel twee, dan zou hier de zon ook weer door moeten breken.
Mag ik ook opmerken dat Estofex in een klein alinea'tje vooraf opmerkte dat er 's ochtends een paar verspreide (maar mogelijk serieuze) onweersbuien over zouden trekken, voordat het richting de avond echt interessant wordt.
Edit, @Arnhemnoord, 1 donder en flink wat regen hier. Maar het groeit flink zie ik. Hopelijk zet het door voor jou. | Gewijzigd: 26 juli 2013, 11:08 uur, door Mullie1987
Dan heb je het over het ochtendcomplex. Na dit complex verwacht ik wederom een prachtige zomerse dag met tegen het einde van de middag een welverdiend biertje voor ondergetekende na een weekje hard werken buiten. Meer on topic verwacht ik dat er zich tegen het einde van de middag, avond nog wel wat zal vormen en morgen zien we morgen wel weer. Helaas zie ik opeens (of eigenlijk al sinds gisteren maar ze gaan er vandaag mee door) ook regen op de zondag en dan zou ik voor ontspannen dagje er op uit gaan..
Citaat van Citaat van Arnhemnoord, vrijdag 26 juli 2013, 11:06 uur Niemand uit brabant die even update kan geven hahaJawel:
"Geen paniek mensen, rustig doorlopen, (nog niks aan de hand".
(het lijkt allemaal net ten noord oosten van mij te ontwikkelen)
| Gewijzigd: 26 juli 2013, 11:13 uur, door jcroon
Dan heb je het over het ochtendcomplex. Na dit complex verwacht ik wederom een prachtige zomerse dag met tegen het einde van de middag een welverdiend biertje voor ondergetekende na een weekje hard werken buiten. Meer on topic verwacht ik dat er zich tegen het einde van de middag, avond nog wel wat zal vormen en morgen zien we morgen wel weer. Helaas zie ik opeens (of eigenlijk al sinds gisteren maar ze gaan er vandaag mee door) ook regen op de zondag en dan zou ik voor ontspannen dagje er op uit gaan..Denk dat het ochtendcomplex ook een middagcomplex wordt. Die bewolking is denk ik pas rond 4 uur weg, en dan heeft opwarmen weinig zin meer, dus de avond ook niets.
| Gewijzigd: 26 juli 2013, 11:18 uur, door Debbieke