Totaal geen felle /veel ontladingen, geen wind (creepy), de donders die er zijn zijn wel lekker zwaar.
Alleen bizar vette bak met regen.....
Totaal geen felle /veel ontladingen, geen wind (creepy), de donders die er zijn zijn wel lekker zwaar.
Alleen bizar vette bak met regen.....
Hier hetzelfde, serieuze bak regen met erg doffe en zware donder en geen enkele flits gezien...
Maar wat er nu aan komt ziet er toch wel serieus interessant uit....
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Heb geen fototoestel iets bij de hand, moet ik eerst door 5 meter vette neerslag, gaat um niet worden haha
Alleen geen ontladingen en donders meer waargenomen,..... wel volop die f***ng hagelkannonen die overuren draaien geloof ik.
EN TERWIJL IK HET ZEG,...... FLITS EN VETTE KNAL... EN WEER ZEEER ZWARE DONDER HEH HEH
hahaha Leuk!!! ik ga es even die kant op rijden dan :p moet toevallig toch in Goes zijn voor mijn werk
Alleen bizar vette bak met regen.....Hier hetzelfde, serieuze bak regen met erg doffe en zware donder en geen enkele flits gezien...
Maar wat er nu aan komt ziet er toch wel serieus interessant uit....kheb hier dan toch geluk gehad : ik zag de bui op afstand en heb enkele fameuze bliksems kunnen meepikken
zware buien? Of komt dat vanmiddag pas?
Dit is één van de complexen, in de namiddag opnieuw zware onweders verwacht...
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
zware buien? Of komt dat vanmiddag pas? dit zijn de restjes van het zware werk uit frankrijk , vanmiddag waarschijnlijk even een zonnige episode en daarna zullen er opnieuw verspreid buien ontstaan denk ik
zware buien? Of komt dat vanmiddag pas? Ganse dag kans op onweer.
Wat er nu op de grens ligt met Frankrijk kan wel eens interessant worden.
zware buien? Of komt dat vanmiddag pas? Ganse dag kans op onweer.
Wat er nu op de grens ligt met Frankrijk kan wel eens interessant worden.
inderdaad,1 bui activeert en de rest zwakt af,en die bui komt recht richting provincie antwerpen
swalmen dikke druppels en rn flink wat gerommel