idd hier ook ,en dat moet dan net de eerste keer deze week zijn dat ik geen waarschuwing op noodweercentrale zie voor onze regio
Kan dat kloppen? Want het enigste wat ik hier hoorde was een ietwat luid gedonder. NIet dat ik je niet geloof hoor maar waren hier welgeteld 2 donders dus dan zou moeder natuur wel serieus raak geschoten moeten hebben met zo weinig ontladingen
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Kan dat kloppen? Want het enigste wat ik hier hoorde was een ietwat luid gedonder. NIet dat ik je niet geloof hoor maar waren hier welgeteld 2 donders dus dan zou moeder natuur wel serieus raak geschoten moeten hebben met zo weinig ontladingen
Heb het ook maar vernomen. Je hebt niet veel ontladingen nodig om maar 1x raak te schieten he. Hoop gewoon dat iedereen veilig is en dat de organisatie (buiten die kanonnen) toch maatregelen heeft getroffen.
http://www.buienradar.nl/bliksem/26-07-2013/24 kan perfect kloppen ,ik houd mijn hart werkelijk vast voor tommorowland komende dagen ,aangezien het daar krioelt van vrienden van mij
nou het mooie is dat ik zaterdag terugvlieg naar Düsseldorf en dan verder met de auto rijdt naar zeeland om ongeveer 3 uur thuis te zijn, dus ik pik denk ik nog wel wat mee:) En net naar n verjaardag das balen ja, maar in Nijmegen kan het ook lekker knallen hoor!
En terwijl ik het zeg, FLITS en rommel rommel
| Gewijzigd: 26 juli 2013, 08:25 uur, door mrijkhals
Kan de partytent blijven staan denk je ?
En terwijl ik het zeg, FLITS en rommel rommel schitterend , had je post nog niet gezien