http://www.earthcam.com/france/paris/
Ik gebruik google earth, zo heb bijna alle beschikbare webcam over de helewereld in handbereik, nadeel is dat niet alle webcams echt live zijn.
http://www.viewsurf.com/univers/ville/vue/4567-france-aquitaine-bordeaux-pont-bacalan-bastide
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Die cam van Bordeaux daar zie je inderdaad het goed bliksemen!
Berichten samengevoegd door Sanwa
Kans is momenteel heel erg groot dat heel het gebied Nederland niet eens aandoet. Schuift met deze richting zo Luxemburg over zo Duitsland in.
Probleem is dat er bewolking overblijft en mss wat regen met een verdwaalde klap onweer,en bij het eerste ochtendglore snel toename van meer bewolking wat veel tegen zal gaan houden.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
als je op die van 2.00 klikt, dan zie je zowat op het einde die vertikale ontlading.
heb je trouwens een filmpje van dat onweer wat je in de dominicaanse republiek hebt meegemaakt?
Berichten samengevoegd door Sanwa
Heb overigens ook een filmpje van zwaar onweer van afgelopen vrijdag op zaterdag nacht 50 km na Lyon toen we onderweg waren naar Monaco.
Stonden in een file na Lyon in bizar onweer. Was een ongeluk gebeurd in de nacht daar,dus had mooi de tijd om even de cam corder vol te draaien.
Erg veel inslagen in de bergen en masten. | Gewijzigd: 26 juli 2013, 02:34 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Dit was uitzicht vanaf het Paleis plein in Monaco richting het Noord-Oosten.
Deze zorgde later alleen voor wat regen dat uit de ijskap kwam zetten,verder kwam hij niet over de bergen heen.
| Gewijzigd: 26 juli 2013, 02:40 uur, door thunderfreak
Alleen heb thuis geen computer momenteel,dus kan niks van mijn camera afhalen.
Maar als het goed is binnen nu en 2 weken een nieuwe computer,dus kunnen we weer los gaan met foto's plaatsen waar ze horen,met goede kwaliteit.
Thanks ieder geval.
Kan het bevestigen,hier tussen de leidingen voel ik ook een druppeltje
EDIT: Tis toch even nat geworden,droogt wel erg snel op weer.
| Gewijzigd: 26 juli 2013, 04:30 uur, door thunderfreak
Kan het bevestigen,hier tussen de leidingen voel ik ook een druppeltje
EDIT: Tis toch even nat geworden,droogt wel erg snel Gelukkig van korte duur ja, ik wens geen enkel zandkorreltje in de motor. Hoop nog steeds op spektakel tijdens mijn nachtdienst morgen en staat dus de complexen boven Frankrijk naar Duitsland weg te kijken. Maar laat ik er geen chat van maken.
Er is wat gaande voor de Vlaamse en Zeeuwse kust | Gewijzigd: 26 juli 2013, 05:05 uur, door Ron67