meeste trek over het oosten heen al heeft dat ook een minderen kant voor hun heb ik gelezen met alle schade.
meeste trek over het oosten heen al heeft dat ook een minderen kant voor hun heb ik gelezen met alle schade.Naaldwijk, ik denk dat ten weste van jou een heleboel mensen vinden dat dit mooie strandweer niet lang genoeg kan duren.
Hitte index nog nergens boven de 30 overigens.
edit:
nu wel, Gilze Rijen meldt 30,4 graden en een hitte index van 30...
Opvallend vind ik, voor zover ik hier rond kan kijken hoe snel opbollende bloemkolen weer uit elkaar vallen tot plukjes watten, windje kracht 3 ongeveer geeft me ook niet het "er komt wat aan"-gevoel. | Gewijzigd: 25 juli 2013, 16:13 uur, door jcroon
yep! n bakkie water zonder onweer! wel zeer welkom het regenwater!
aaarrrrch , kom op, alleen water, geef me 1 klappie onweer t komt hier recht overheen
(Herstel) Het rommelt
| Gewijzigd: 25 juli 2013, 17:13 uur, door richard
We weten allemaal dat boeren het goed aan zien komen maar er is tenminste 1 uitzondering. En die ken ik.
En laat die vandaag nou net overal kunstmest gestrooid hebben. 90% kans dat we hier in ieder geval nog 3 weken of zo droogte houden.
We weten allemaal dat boeren het goed aan zien komen maar er is tenminste 1 uitzondering. En die ken ik.
En laat die vandaag nou net overal kunstmest gestrooid hebben. 90% kans dat we hier in ieder geval nog 3 weken of zo droogte houden.
Volgens een collega van me vader gaan we vanaf volgende week (tijdens de start van de Venraayse kermis) een natte periode tegemoet gaan. Hij bekijkt iedere avond de stand van de maan ofzoiets en voorspeld daar het weer uit. Weet ook niet precies hoe me pa het bedoeld. Ben benieuwd :p
alleen regen, rommelt 1s in de 5-10 minuten, alleen wolkenonweer, dus niets naar de grond (snik)
Citaat van pkd19, donderdag 25 juli 2013, 17:28 uur Hoop dat wat er nu onstaat rondt Amsterdam het even volhoud,krijgt het noorden ook eindelijk eens wat.
Energie is er snel uit dus waar t ontstaat in die omtrek heb je feest, verdop is het over en uit (net als hier)
Berichten samengevoegd door Sanwa
Energie is er snel uit dus waar t ontstaat in die omtrek heb je feest, verdop is het over en uit (net als hier)
Nou ja hier was het even dikke druppels voor een minuut of tien en toen was het weer over, geen onweer. Wel is het hondsbenauwd na dat buitje...