Er is ooit een discussie topic geopoend of het tij van het water invloed had op dit soort weersomstandigheden.
De meningen liepen er behoorlijk uit een maar ik blijf (ook) volhouden dat dit zeker wel het geval is. | Gewijzigd: 24 juli 2013, 09:00 uur, door mrijkhals
edit,ze groeien heel har en ze zitten nu al met hun top in de altocumulus Kan dat de bui zijn die nu van Mons naar Brussel trekt? Die is goed te zien op de radar van het KMI. Dat lijkt echt een stevige bui te zijn. Ik denk dat als het die koers blijft aanhouden je in Mechelen wel goed zit. Leuven ligt helaas te oostelijk voor die bui. Hier is het trouwens gewoon grijs.
Citaat van Citaat van Tatanka, woensdag 24 juli 2013, 8:58 uur Estofex Level 1 voor langs de oostgrens benelux
In grote lijnen weer zelfde verhaal als gister weinig organisatie Multicell onweer mogelijk lokaal weer wateroverlast
Bron: Estofex Ik vind het verhaal onder het kaartje een beetje "maak je maar niet al te druk mensen" gehalte hebben. We hebben al wildere toelichtingen gezien bij een level 1.
We wachten af, heb het vage vermoeden dat het vandaag speldprikken gaan worden, meer mogelijkheden komend weekend, m.n vrijdag/zaterdag
Vrijdag
Zaterdag
| Gewijzigd: 24 juli 2013, 11:18 uur, door Ries