Aan de overkant (in Zeewolde), mogen we tot nu toe alleen genieten van de donkere luchten aan jullie kant.
Mazzelaars daar!
Wel jammer dat uitgerekend er vanavond een grote zomerbraderie is in Ermelo waar veel mensen op af komen. Beetje droog weer zou dan wel fijn zijn. De hoeveelheid regen valt nog mee het zijn meer dikke druppels waarbij het nog wel steeds onweert. Dat schrikt mensen wel af.
Limburg krijgt het voor zijn kiezen.
Behalve het zuid-oosten. Hier is alleen een dof gerommel in de verte te horen. Hier nog steeds droog met een heel licht briesje. En benauwd | Gewijzigd: 23 juli 2013, 19:36 uur, door Debbiekeje hebt het toch niet over die buien in limburg he
To bad !
In het oosten daar en tegen gaat het lekker | Gewijzigd: 23 juli 2013, 19:46 uur, door mrijkhals
je hebt het toch niet over die buien in limburg he
neen hoor, daar gaat het zo te zien wel heel flink tekeer!
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
ah ok,hier nog niets te zien richting dendermonde
Hier is je bevestiging ja. Het gaat hier voor de derde keer in 2 uur zwaar te keer. Brandweer gaat op en af. Eerste ondergelopen tunnels zijn ook een feit.
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Als jullie dat krijgen wat 20km oosterlijker nu valt. Dan gaat er nog een hoop gebeuren in Kleve. Ik heb zoon buien zover ik me kan heugen alleen nog maar in Italie mee gemaakt.
Zeer mooie foto's Coen! Ja 99.9% van al mijn foto's zijn in Flupland gemaakt.