Ja dat klopt. In het verleden is het wel vaker geweest dat alle kansen op het oosten leken te liggen, maar uiteindelijk het meeste over het westen ging. Gewoon afwachten! Maar de voorpret is natuurlijk al het halve werk
Ik wil niet als klager overkomen want dat doe ik namelijk niet maar
in dit geval moet ik eerlijk zijn dat je weinig aan die voorpret hebt als de grote daad niet volgt.
Jullie snappen wat ik bedoel
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
in dit geval moet ik eerlijk zijn dat je weinig aan die voorpret hebt als de grote daad niet volgt.
Jullie snappen wat ik bedoel daar heb je gelijk in. Het kan behoorlijk teleurstellend zijn als je op het moment supreme naar de wolken aan het staren bent en er niets anders te zien is dan onschuldige schapenwolkjes... Maar toch... het is leuker als er wel kansen zijn dan niet, toch?
| Gewijzigd: 22 juli 2013, 10:53 uur, door Ries
Ja dat klopt. In het verleden is het wel vaker geweest dat alle kansen op het oosten leken te liggen, maar uiteindelijk het meeste over het westen ging. Gewoon afwachten! Maar de voorpret is natuurlijk al het halve werk
Ja dat ben ik helemaal met je eens
Jullie snappen wat ik bedoel daar heb je gelijk in. Het kan behoorlijk teleurstellend zijn als je op het moment supreme naar de wolken aan het staren bent en er niets anders te zien is dan onschuldige schapenwolkjes... Maar toch... het is leuker als er wel kansen zijn dan niet, toch?
Laat die schapenwolkjes nou net de voorbode zijn van een weersverandering (Slechter weer).
Ik wil niet als klager overkomen want dat doe ik namelijk niet maar
Jullie snappen wat ik bedoel
Gouda val vaak buiten de boot dat ben ik wel met je eens. Maar ik heb wel de goede hoop dat Gouda deze week een onweersbui krijg. Dinsdag avond, woensdag en zaterdag lijkt er onweer te kunnen komen. Zal er vast wel 1 bui over Gouda heen trekken. Of kijk ik nu veel te positief?
Laat die schapenwolkjes nou net de voorbode zijn van een weersverandering (Slechter weer). ok, slecht voorbeeld
"Een hogedrukgebied met kern boven het UK heeft zich de afgelopen 48 tot 72 uur verplaatst richting het oosten. Op die manier komt de weg vrij voor een depressie vanuit het westen die extra subtropische lucht richting het westen van Europa blaast. Het gevolg was gisteren al duidelijk merkbaar: maxima rond 30°C en een stijgende luchtvochtigheid. Vandaag is dat niet anders en moet het westen zich zelf klaarmaken voor enkele pittige onweders met .... "
Meer lezen via: www.noodweer.be