Het is weer een tijdje geleden dat ik hier verschijn op dit forum.
Maar ik zag dat as woensdag er aanzienlijke onweerskansen zijn.
Ik vroeg me af, of er mensen zijn die gaan chasen? Mij lijkt het me wel leuk om te gaan, Zelf heb ik geen auto, dus ik zoek een chauffeur.
Heb ook nog 1 vriend die wellicht mee wil gaan, en ik vraag misschien nog wat anderen, maar ik denk dat het daar wel bij blijft.
Wie gaat er in de omgeving van Utrecht chasen?
Ik heb die woensdagavond eigenlijk ook wel een andere verplichting, en ik zou het wel een dag van te voren willen weten of ik dan mogelijk mee zou kunnen gaan.
Dan kan ik datgene op die avond afzeggen namelijk.
Ik ben woonachtig in Utrecht (lunetten).
Benzinekosten gewoon delen pp, en de rest komt vanzelf denk ik? uurtje of 19:00 dan ben ik wel beschikbaar.
Je mag me ook een PB sturen.
Groetjes, Weerfreakje
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Het is weer een tijdje geleden dat ik hier verschijn op dit forum.
Maar ik zag dat as woensdag er aanzienlijke onweerskansen zijn.
Ik vroeg me af, of er mensen zijn die gaan chasen? Mij lijkt het me wel leuk om te gaan, Zelf heb ik geen auto, dus ik zoek een chauffeur.
Heb ook nog 1 vriend die wellicht mee wil gaan, en ik vraag misschien nog wat anderen, maar ik denk dat het daar wel bij blijft.
Wie gaat er in de omgeving van Utrecht chasen?
Ik heb die woensdagavond eigenlijk ook wel een andere verplichting, en ik zou het wel een dag van te voren willen weten of ik dan mogelijk mee zou kunnen gaan.
Dan kan ik datgene op die avond afzeggen namelijk.
Ik ben woonachtig in Utrecht (lunetten).
Benzinekosten gewoon delen pp, en de rest komt vanzelf denk ik? uurtje of 19:00 dan ben ik wel beschikbaar.
Je mag me ook een PB sturen.
Groetjes, WeerfreakjeIk ga zeker chasen, met pro camera erbij. Ik heb zelf een auto en ben ook woonachtig in Utrecht (Lunetten)!
Alleen ik ga waarschijnlijk niet in de omgeving van Utrecht filmen, want rond Utrecht sterven buien vaak toch uit. Meestal ga ik rond de Grote Rivieren.
Ik weet nog niet zeker of ik woensdags ga, want misschien heb ik nog verplichtingen!
Groeten!