Slechte woonplek hebben we uitgezocht. On-topic: Lijkt erop dat
er iets groeit
Tja ZH is het we-krijgen-nooit-wat westen..... maarja Die groeiende bui is fijn! en ik chase thuis omdat ik ooit bang was voor onweer maar er doorheen geblazen ben door de psychologe
Hoi!!!
allereerst welkom op o-o!!! en ten tweede? is wetteren in zuid holland?? ik wil ook wel onweer
Dankjewel, Wetteren ligt vlakbij Gent in Belgie. Het zijn maar wat weerlichten, niet zo fameus hoor, maar ik denk dat er voor deze nacht wel nog wat zit aan te komen... (voor mij liever overdag als 's nachts)
Klein/groot
Hevig/zwakkerig
Alles is prima,als er maar iets komt,nu behoorlijk dichtbij dus zie het wel zitten.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Heb altijd al het liefst nachtelijk onweer gehad!
het is lichte bliksems,zonder donder
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
er iets groeit
Hier ook een Gouwenaar laten we hopen dat er iets deze kant op gaat komen
En ook @ Myrthe: de tijgernootjes enzo staan al klaar
Wie wil home chasen klopt hier maar aan en gaan we de
hele nacht uit het raam staren
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
die buien boven zeeland gaan jouw richting op ,er zit veel bliksem op maar bijna geen donder
Jah,heb me camera met sluiter bij me,dus bliksem is genoeg.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Welkom vanwege een dorpsgenoot!
er iets groeit
Tja ZH is het we-krijgen-nooit-wat westen..... maarja Die groeiende bui is fijn! en ik chase thuis omdat ik ooit bang was voor onweer maar er doorheen geblazen ben door de psychologe
in de auto ben je altijd veilig
er iets groeit
Hier ook een Gouwenaar laten we hopen dat er iets deze kant op gaat komen
En ook @ Myrthe: de tijgernootjes enzo staan al klaar
Wie wil home chasen klopt hier maar aan en gaan we de
hele nacht uit het raam staren
haha bedankt voor de uitnodiging, maarja... zodra het in een weekend voorspeld sta ik voor de deur!!! ben pas 11 hea | Gewijzigd: 20 juni 2013, 23:24 uur, door Myrthe van de Veen
die buien boven zeeland gaan jouw richting op ,er zit veel bliksem op maar bijna geen donder
Jah,heb me camera met sluiter bij me,dus bliksem is genoeg.
haha mooi, alleen tot nu toe zijn er alleen maar flitsen in de wolken, niet naar de grond
haha mooi, alleen tot nu toe zijn er alleen maar flitsen in de wolken, niet naar de grond
Ook goed,verlichte wolken is nog mooier vindt ik persoonlijk.