22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Schagen is nh... die kans is gegroeit maar nog wel klein... derest van het weste gaat qua procenten en kans goed vooruit... zolang de bui maar volhoud!! En anders misschieneen klein restant van het onweer bij limburg?? Maar ga daar niet van uit...
Bron: Weeronline
Het wordt een lange nacht heb ik het idee! Nou maar hopen dat de activiteit er in blijft.
De lucht is practisch verzadigd en dan krijg je mist. Stavoren heeft bijv al een relatieve vochtigheid van 100%, Dan is het dauwpunt gelijk aan de 2 meter temperatuur. De andere plaatsen in de tabel zitten daar niet ver vandaan en zodra de tem[eratuur dan op sommige plekken (weiland) ietsje lager ligt treedt mist op. Ook de 10cm temperatuur ligt lager dan de 2 meter temp en dan treedt ook condensatie op de grond en voorwerken (zadel, auto's) op enige hoogte op.
bron tabel: KNMI
| Gewijzigd: 20 juni 2013, 22:43 uur, door Ben47
Bron: Weeronline
Het wordt een lange nacht heb ik het idee! Nou maar hopen dat de activiteit er in blijft.
Gelukkig heb ik morgen vrij en is er vannacht voetbal op tv. Ik vermaak me wel
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Waar basseer je dat op?
Weerplaza omdat hij de waarschuwingen gebied heeft uitgebreid naar het westen.. en de buienlijn die boven zee gek genoeg niet afneemt en soms zelfs activeerd.
In iedr geval... Bodegraven meldt rommels in de verte!!!!
Dat lijkt me stug, hemelsbreed zijn de buien 80 km van jou en mij verwijderd!
In iedr geval... Bodegraven meldt rommels in de verte!!!!
Dan vraag ik me af waar dat vandaan moet komen. Ik heb hier niks gehoord
Ik vroeg het me ook af