Hoe betrouwbaar is de 24-uursvoorspelling van buienradar.nl? Die geeft voor vanavond toch nog erg veel neerslag aan.
http://www.buienradar.nl/verwachting-24-uur/neerslag Niet
Onweersdagen: 0
Hoe betrouwbaar is de 24-uursvoorspelling van buienradar.nl? Die geeft voor vanavond toch nog erg veel neerslag aan.
http://www.buienradar.nl/verwachting-24-uur/neerslag Sja da's een goeie.
Ik zie het laatste beeldje altijd gewoon herhaald worden dus ik weet niet of je dat nauwkeurig kan noemen.
YES, debbieke read your mind dude !!! hahaha | Gewijzigd: 20 juni 2013, 21:47 uur, door mrijkhals
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Was hier ook hoorbaar...vreemd
Lijntje dat vanaf de Belgische kust loopt lijkt nu contact te maken met het grote neerslaggebied, daarachter zitten ook nog enkele buien.
Het is serieus nowcasten, het opeens inzakken, maar evengoed activeren
Ik zie wel een mooie hangen vanuit Limburg, maar heb het idee dat die uitgedoofd is en dat Eindhoven echt maar een ministaartje van de regenkant pakt.
Ik ga weer lekker buiten staan ^^
Ik zie wel een mooie hangen vanuit Limburg, maar heb het idee dat die uitgedoofd is en dat Eindhoven echt maar een ministaartje van de regenkant pakt.
Ik ga weer lekker buiten staan ^^ hier hetzelfde: het druppelt maar het onweer sterft net uit vlak voordat het hier is. Wel mooie mammatus gezien!
Hier pricies hetzelfde, m'n fietszadel is al beslagen..
Ja, erg vaag iets. Weet iemand hier hoe dit komt? Ook goed te zien op de zichtkaart, in het midden wordt het zicht steeds minder.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Ja, erg vaag iets. Weet iemand hier hoe dit komt? Ook goed te zien op de zichtkaart, in het midden wordt het zicht steeds minder.
de rand van het kf?
| Gewijzigd: 20 juni 2013, 22:11 uur, door Marga