zo maar richting aken, en nog steeds vies klam hier....
Die bui hangt nu recht boven me, rare structuren, uitzakkingen enzo
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
zo maar richting aken, en nog steeds vies klam hier....
als ik kijk op deze radar zit je goed.
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
eerste keer dat ik echt zo,n duidelijke "rotatië" hoop dat het op filmpje beetje duidelijk is
| Gewijzigd: 20 juni 2013, 21:37 uur, door Marga
Idd maar de bui die limburg intrekt groeit, en ook lichtelijk richting westen..Idd, alleen ziet Buienradar de buien uit Limburg in noordelijke richting uitgaan. Dus wordt even afwachten. Is er in Heerlen op dit moment onweer?
| Gewijzigd: 20 juni 2013, 21:38 uur, door Marga
ja komt steeds dichter bij, rij nu ook maar naar aken over de autoweg, hoop dat deze wel actief blijft, hoop ook voor iedereen in het westen dat er wat ontstaat, !! keep nowcasting
Hopelijk blijft die bui die nu Limburg inkomt aan intensiviteit toenemen, dan valt er voor jou ook wat te zien !
Schagen ligt lekker dicht bij alkmaar... laten we hopen dat hij uit blijft breiden... om vervolgens nw het land over te trekke. dan hebben wij ook feest vanacht. | Gewijzigd: 20 juni 2013, 21:39 uur, door Marga
Ja, laten we hopen dat de bui niet uitdooft, aangezien het hier de hele dag niet zo heel erg warm is geweest, lijkt me de kans op (zwaar) onweer zeer klein | Gewijzigd: 20 juni 2013, 21:40 uur, door Marga
Ga elkaar niet af lopen kraken, respecteer ieder zijn mening en dwing jouw mening niet op aan een ander.
Als we allemaal hier rekening mee houden, gaat het een stuk beter. Mee eens, en toch is mijn citaat verdwenen !! !!..jammer.