Ik weet niet in welk jaar jij leeft maar er staat toch duidelijk op verschillende sites dat er kans op onweer is. En ohja, bij Maastricht onweert het nu zelfs
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Te koud? Ben je op je achterhoofd gevallen? Jou mening verder gelukkig! Vergeet zeker al het woensdagochtend complex? Wist ook niemand.
Sorry hoor... ik ben misschien een tikkeltje negatief (mede door het dagen wachten zonder enig resulstaat) Maar de weersites voorspellen toch niet niks voor niks dat de westkust droog blijft?? Waarom roepen jullie zo lang door...??? Neem genoegen met wat wordt aangegeven (droge nacht)
wel appart dat deze enorme temperatuursovergang op de meeste plekken zonder enig spektakel plaatsvind!
had ik net ook aan gedacht net een minisupercell :p
je moet eens kijken op topshelfmeteo.nl
iemand heeft daar een kaartje getoond met de windstroming,die bui zuigt zelfs lucht uit noord nederland op
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Te koud? Ben je op je achterhoofd gevallen? Jou mening verder gelukkig! Vergeet zeker al het woensdagochtend complex? Wist ook niemand.
Sorry hoor... ik ben misschien een tikkeltje negatief (mede door het dagen wachten zonder enig resulstaat) Maar de weersites voorspellen toch niet niks voor niks dat de westkust droog blijft?? Waarom roepen jullie zo lang door...??? Neem genoegen met wat wordt aangegeven (droge nacht) Jongens relax a.u.b. keep on topic !!!
Ik kijk nu bij het KNMI maar die zeggen toch echt wat anders. Misschien zelf even naar Pearl?
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
En waarom zou ik die waarschuwingen geloven als ze al sinds gister staan aangegeven en er aan de gehele westkust nog niks is gebeurd?? Knmi geeft voor het hele land vanavond en vanacht bewolking aan.. en het zuide nog wat regen... de waarschuwingen staan er nog wel... maar daar geloof ik niet meer in,
gaat nog serieus activeren denk ik,komt steeds meer in de warme lucht,zit nu in lucht van 22 grden in het noorden van belgie is het nog 25 graden