In het begin van de avond is het tijdens vrij zonnig weer drukkend warm met 23 tot 25 graden. In de loop van de avond komen er (forse) onweersbuien die hier en daar gepaard gaan met forse windstoten, hagel en veel regen: lokaal wateroverlast.
Bron: L1 Teletekst (Opgesteld 17:00 uur)
laten we het hopen!
mvg
Denk ik ook kenny. En ze lijken de grens ook over te steken
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Ik wil absoluut geen doemdenker zijn, maar bij deze belofte, hoorde ook ook de verwachtingen van het knmi.
Nu het KNMI niets meer verwacht, ga ik i.p.v. Nowcasten, lekker op de bank voor de t.v. Nowwachten., Mocht ik (en het knmi) er volledig naast zitten, ben ik er vanavond weer als de kippen bij.
Veel Nowcast-plezier.
Heeft er iemand een goede weerkaart met de fronten? De weerkaarten-pagina op de site van het KMI doet het niet...
De cumulussen krijgen hier een soort hoornvorm, ze worden aan één kant opgetild terwijl de andere grijs wordt en daalt.... | Gewijzigd: 20 juni 2013, 18:49 uur, door Anseriform
Ik wil absoluut geen doemdenker zijn, maar bij deze belofte, hoorde ook ook de verwachtingen van het knmi.
Nu het KNMI niets meer verwacht, ga ik i.p.v. Nowcasten, lekker op de bank voor de t.v. Nowwachten., Mocht ik (en het knmi) er volledig naast zitten, ben ik er vanavond weer als de kippen bij.
Veel Nowcast-plezier.
Het KNMI, Weeronline of wie dan ook neem ik niet meer serieus. Enkel de Buienradar en wat er buiten in werkelijkheid gebeurd. Ik moet nu toch echt lachen dat Weeronline, na vanochtend 113(!) regen te hebben verwacht, nu mer 16 mm op de proppen komt. Een verschil van bijna 100 mm. Ik wacht geduldig op de fikse buien die nu in Noord Frankrijk vallen. Het is hier nu erg klam.