Veel vocht in de lucht. De lucht kan met dit warme weer veel vocht vasthouden, vandaar. Zag net op Twitter een foto voorbij komen van een plaats waar gewoon mist was ontstaan, door de buien die vocht achter hadden gelaten. | Gewijzigd: 20 juni 2013, 18:11 uur, door Marga
Jah door de gevallen regen,maar ook gewoon optrekkend vocht | Gewijzigd: 20 juni 2013, 18:12 uur, door Marga
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Kijk gewoon en wacht af. Niemand die er iets zinnigs over kan zeggen. Deze vraag is al tig keer beantwoord. Lees gewoon eens.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Maar, Viktor, wanneer het hier echt gaat spoken, dan plaats ik wel een post (haha)
groet,
Victor
| Gewijzigd: 20 juni 2013, 17:51 uur, door Debbieke
persoonlijk vind ik het heel kortzichtig denken van je dat je er moe van word over klap hier en klap daar
je hebt mensen die veel posten als het onweert je hebt mensen die posten als het sneeuwt
a het is en blijft een forum
b iedereen kan posten wat hij of zij wil ( mits het wel weer gerelateerd is )
Ontopic
merken ook meerdere personen die draai van wind en heftige windstoten op in regio stadskanaal/musselkanaal????
Maar, Viktor, wanneer het hier echt gaat spoken, dan plaats ik wel een post (haha)
groet,
Victor
Unaniem eens met Debje. Je hebt niks gedaan. Ik praatte in het algemeen.
On-topic: Het is benauwd buiten en temp is inmiddels met 2 graden gestegen
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Ik ben sinds gisteren en tot vanavond in Gent, blijkbaar is het hier (station Melle) de warmste plek van het land...
Er zijn hier meer en meer cumuluswolken te zien, en ze nemen gestaag in omvang toe.
Dat en het feit dat er nauwelijks CIN berekend werd (er blijft ook nog wat CAPE over straks) doet me vermoeden dat er nog een kans zou kunnen inzitten vanavond.
Zeker als er nog een (onweers)bui komt overwaaien uit Frankrijk. Die zou nu toch wel stand kunnen houden? | Gewijzigd: 20 juni 2013, 18:05 uur, door Anseriform
Geen onweer gehoord/gezien en de temp. is 23 gr.
Komt hier onweer? Nee, voorlopig niet. Maar dat komt eind Juli en in Augustus wel weer goed zoals gewoonlijk | Gewijzigd: 20 juni 2013, 18:12 uur, door delmare