en westerlingen die zeggen dat ze niks krijgen spuug en spuugzat. Tevens ben ik die mensen zat
die 20 keer hetzelfde zinnetje posten over "nu hier onweer, dikke klap nu".
Lieve mensen het is een onweerskansentopic, geen klaagbaak en berichtgevings topic.
Hou het gewoon overzichtelijk en informeel ipv vol met onzin
Hoi Viktor, hier Victor
Met jouw eerste stelling, ben ik het roerend eens, maar ik vind wel dat mensen hun enthousiasme moeten kunnen uiten.
Hoe zuur dat voor ons ook is.
groet,
Victor
We moeten nu dit gaan monitoren/nowcasten. (noorden misschien nog even genieten van nu)
Kan best nog wel eens wat leuks worden.
Dit kan 's nachts idd wat leuks worden
Vind dit toch meestal spannend wat er gaat gebeuren ipv dat je het al van te voren weet wat er komen gaat.
Deze zijn actief groeien aan elkaar en lijken een of meerdere MCS te maken.
Nu nog niet met zekerheid te zeggen of ze zullen draaien en daardoor heel Nederland en grootste deel van belgie aandoen. Ofdat de trekrichtting Noordwestelijk blijft, en daardoor alleen west Belgie en Zeeland aandoet. M
ochten de buienlijnen draaien en als een 'zwieper' gaan gedragen, dan ben ik van mening dat het zowel Belgie als Nederland raakt.
Onweer 2015: 14x
Onweer 2016: 10x
Onweer 2017: 12x
Onweer 2018: 14x
Onweer 2019: 15x
Onweer 2020: 8x
Onweer 2021: 11x
Onweer 2022: Niet bijgehouden
Onweer 2023: 20x
Onweer 2024: 10x 31-3 een paar flinke flitsen en donders, 15-4 3 donders, 30-4 donders en bliksems in de verte. 2-5 flinke donders en bliksem 19-5 uren lang gerommel, uiteindelijk een paar flinke donders. 21-5 Een aantal lekkere donders. 26-5 donders 9-7: matig, zware donders 23-7 vele zware diepe ' bass' donders 7-8 Een diepe donder
Onweersdagen: 0
o jee, Ik probeerde juist de spirit erin te houden. Ik vind (en dat vind ik nog steeds) dat wanneer er dan eindelijk echte onweer is, mensen hun enthousiasme moeten kunnen delen op dit forum.
Maar ik ben natuurlijk geen Moderator. (dit is puur mijn gevoel).
Voorpret, en pret delen met anderen, daar draait het toch om op dit forum??
Dat denk ik tenminste.
Veel onweer plezier,
Victor
Wordt volgens mij een spannende avond/ nacht
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Mee eens het is hier nu ook erg heiig, omgeving rotterdam ,iemand een goede verklaring ?
Maar ik ben natuurlijk geen Moderator. (dit is puur mijn gevoel).
Voorpret, en pret delen met anderen, daar draait het toch om op dit forum??
Dat denk ik tenminste.
Veel onweer plezier,
Victor
Iedereen mag enthousiast zijn Wij hebben zelfs niets liever Maar als er dan iemand gaat klagen springen er meestal wel een paar bovenop die poster. Dat willen wij gewoon vermijden
Onweersdagen: 0
We moeten nu dit gaan monitoren/nowcasten. (noorden misschien nog even genieten van nu)
Kan best nog wel eens wat leuks worden.
Verbeterd, voordat al die negativo's weer gaan blèren.
| Gewijzigd: 20 juni 2013, 18:11 uur, door Marga
Mee eens het is hier nu ook erg heiig, omgeving rotterdam ,iemand een goede verklaring ?
Ik denk dat het vocht is dat word verdampt! of dat de wind veel luchtvochtigheid richting jullie kant word geblazen.