Ik ben ook nieuw hier.
Hier in Haarlem regent net, 1 donder gehoord, maar die was denk ik verdwaalt,
aangezien hij nergens op buienradar te zien is. Maar beter dan niets toch
Toch is het hier nog met de regen 21 graden, ben benieuwt wat er verder gaat komen in de loop van de avond.
Ga niet zeuren over t westen, we wachten wel af wat er komt, heb toch hoop, aangezien de kaarten er goed uitzien.
Veel onweer plezier!
ik denk dat het wel gaat onweren in belgie want de temp stijgt hier als een zot bijna 24 graden nu
buien in frankrijk beginnen zich ook mooi te organiseren | Gewijzigd: 20 juni 2013, 15:48 uur, door Jenss
"weerplaza meldt dat de regenval lokaal kan oplopen tot enkele tientallen millimeters, mogelijk zelfs meer dan 75 milimeter. Ook in de nacht van donderdag op vrijdag is er nog sprake van buien, al zullen die dan wel in hevigheid gaan afnemen."
http://www.nu.nl/binnenland/3505867/waarschuwing-extreem-weer.html | Gewijzigd: 20 juni 2013, 15:55 uur, door Marga
vandaag is het bewolkt met hele lichte miezer meer niet eigenlijk het was alleen dinsdag erg heet woensdag vond ik het eigenlijk maar koud niet zo lekker warm als in het oosten bofferds
wat ik alleen wel erg vind is mensen die klagen dat in limburg geen onweer meer gaat vallen hallo er is toch gevallen hier in zuidwest hebben we niks wees blij met wat je heb.
Nee, er gaat denk zelfs ik wel wat komen maar het zal in de vorm van al dan niet zware buien zijn dus de een juicht en 10 km verderop klaagklaag is verder net als gisterenn rond deze tijd niks van te zeggen
Citaat van Citaat van victordebruyn, donderdag 20 juni 2013, 15:38 uur Ik weet niet of ik echt blij van moet worden. DE zwaardere buien zouden toch vanavond komen? In de eerste plaats is het gezien de ontwikkelingen nog te vroeg om nu al met oranje te gaan zwaaien. In de tweede plaats zou het best kunnen dat de zwaarste buien vanavond wel komen maar het oosten links laten liggen .
2 harde klappen gehoord in Nieuwegein, Hoop dat er vanavond nog wat in Rotterdam komt, gister ook al niks geworden daar. jammer.