Gezeur over westen,wacht get gewoon af,belangrijkste moet nog komen,afwachten wat er op het kf gebeurd. Daarna mag je klagen
Waneer kom dat koufront dan over? | Gewijzigd: 20 juni 2013, 15:31 uur, door Marga
Dag Jens. Idd, niet te ver van elkaar, precies. We zitten samen in een 'onweers-arme' zone, heb ik de indruk. Naja, dan maar genieten van het goede weer, nietwaar ?
| Gewijzigd: 20 juni 2013, 15:31 uur, door Marga
juist we zitten echt in een onweersarme strook meetsal zakt het in voor ons en activeert het terug aan de nederlands grens heeft volgens mij met het hoogteverschil te maken,de streek rond brussel ligt wat hoger en hier liggen we dan laag waardoor het onweer inzakt en boven de nederlandse grens,dat ligt weer wat hoger activeert het weer
Edit Marga: Heel veel quotes verwijderd. Je moet nu toch echt wel weten hoe dit moet! | Gewijzigd: 20 juni 2013, 15:34 uur, door Marga
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
flits en een doffe korte rommel
net als of er een kanon op afstand word af geschoten ( aangezien mijn marine ervaring en vuren van kanonnen (otto malera) mij wel bekend voor komt )
Ik wacht in spanning af
vandaag liggen we niet slecht ja maar in het algemeen ,laaste noemenswaardig onweer is 10 september 2011
Mogelijkheid om op te warmen komt eraan!