Jij krijg ook een stevige bui zo te zien. Wel minder onweer daarbij.
Helaas trekt hij net langs mij, zoals gewoonlijk
Klopt uiterste zuidwesten. Maar kanteld later dus neemt weer wat afstand
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
volgens mij is dat die lijn in cntraal frankrijk met die hevige onweersbui op
volgens mij is dat die lijn in cntraal frankrijk met die hevige onweersbui op
Klopt,loopt gebogen door naar London
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Daar zijn ze lekker snel mee?
Dat dacht ik inderdaad ook. Pas als de hel losbreekt in Oost-Nederland is er voor het KNMI voldoende reden om een waarschuwing af te geven... wat is het doel van een waarschuwing op het moment dat het extreme weer al bezig is?
Kan dit kloppen m.b.t. de verwachtingen? Kan iemand mij vertellen of die kansen er idd
behoorlijk zijn voor Gouda en omstreken vanavond?
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
| Gewijzigd: 20 juni 2013, 14:49 uur, door Debbieke
Dat dacht ik inderdaad ook. Pas als de hel losbreekt in Oost-Nederland is er voor het KNMI voldoende reden om een waarschuwing af te geven... wat is het doel van een waarschuwing op het moment dat het extreme weer al bezig is?
Tsja, aan de ene kant wel, aan de andere kant. Als ze niets zouden doen was het ook weer niet goed.
Blijkt wel weer dat ze ook bij het KNMI niet weten wat er gaat gebeuren.
Daar zijn ze lekker snel mee?
helemaal mee eens. Maar ik snap het wel. Als ze de waarschuwing te vroeg plaatsen en er gebeurd niks, staat Nederland op zijn kop.
Maar dit was wel errug laat.
Kan dit kloppen m.b.t. de verwachtingen? Kan iemand mij vertellen of die kansen er idd
behoorlijk zijn voor Gouda en omstreken vanavond?
Volgens noodweercentrale zou er vannacht een mega gebied met neerslag over het westen zijn getrokken; Er is geen druppel gevallen. Dus zou me er niet op vastpinnen.