Ik duim ook voor de Belgjes voor een mooie vuurwerkshow!! Misschien vanavond?
Wat verwacht jij voor ons?
Ben bang dat het westen alleen regen krijgt. maar natuurlijk hoop ik dat alles ten westen van hier (breda) ook wat onweer kan verwachten !
Da zou fijn zijn!! ik ben ondertussen nog de buien die nu het land in zijn denkbeeldig naar overijse aan het blazen :p maar ik denk dat de zon er hier dadelijk weer gaat doorkomen. ff plensbuitje gehad, meer niet
Vrees dat onweer voor deze streek er niet echt in zit, maar dat het zich meer oostelijk gaat afspelen.
Kijk in ieder geval uit naar de waarnemingen, die hier gepost worden.
En voor hen die onder een onweersbui zitten : geniet van het schouwspel, en ik hoop samen
met jullie op niet te veel/geen schade !
Wat verwacht jij voor ons?
het kan van alles worden. Het KF loopt over centraal FR afbuigend naar Engeland. Wil zeggen dat we ten eerste gewoon in de warme lucht blijven vandaag en ten 2e dat het KF al wat begint te activeren. Hij zal ook meer kantelen later,dus de kans op forse buien blijven bestaan. OOK voor het Westen gewoon,aangezien vanavond/vannacht een frontale aanval is van het KF met hoogtetrog. Dalijk opklaringen en dan kunnen daar voorruit ook buien ontstaan. Overigens regent het in de omgeving Rotterdam dus dat is goed voor de extra vochtigheid! Toch een belangrijk ingredient,daarbij geen last van zeewind,ook niet geheel onbelangrijk!
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
krijgt het westen ook wat ??? | Gewijzigd: 20 juni 2013, 14:44 uur, door stefan0126