Hmmm beloofd wel wat te worden zo na 16:00
Net als gister: er klopt geen hout van.
Ook nu zou ik alweer op flink wat mm moeten zitten, maar vandaag en gister is hier precies 0,0 mm gevallen.
Flut animatie
Onweer 2015: 14x
Onweer 2016: 10x
Onweer 2017: 12x
Onweer 2018: 14x
Onweer 2019: 15x
Onweer 2020: 8x
Onweer 2021: 11x
Onweer 2022: Niet bijgehouden
Onweer 2023: 20x
Onweer 2024: 10x 31-3 een paar flinke flitsen en donders, 15-4 3 donders, 30-4 donders en bliksems in de verte. 2-5 flinke donders en bliksem 19-5 uren lang gerommel, uiteindelijk een paar flinke donders. 21-5 Een aantal lekkere donders. 26-5 donders 9-7: matig, zware donders 23-7 vele zware diepe ' bass' donders 7-8 Een diepe donder
Als ik eerst mijn reactie schrijf en daarna het plaatje uit het citaat verwijder, gaat alles ineens goed.
| Gewijzigd: 20 juni 2013, 12:42 uur, door Ries
EIndelijk heb je je onweer Koen. Je wordt beloond na al dat wachten Alleen ik krijg nooit cadeautjes eigenlijk, alleen met verjaardagen etc
Al ben ik wel weer in goede stemming omdat er weer onweers'kansen' zijn
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Hier zo ook. Het word pikdonker. En ik ruik serieus het regenwater al.
Hmm.. zie geen hoge wolken bij jou, of regen, maar laten we hopen dat er bij jou iets onstaat dan heb ik misschien ook geluk.
| Gewijzigd: 20 juni 2013, 12:46 uur, door Googler
Als je een video programma hebt waarbij je frame voor frame de beelden vooruit kan laten gaan, dan kan je de mooiste flitsen ook als foto's opslaan.
Zo doe ik het althans als ik veel minuten film heb en weinig flitsen.
Als ik je er bij moet helpen stuur me dan n pm.
-------------------------
Wat het weer betreft in Groningen (stad). De zon begint meer en meer door te breken.
De temperatuur is momenteel 22,3 graden.
Met wat mazzel loopt de temperatuur nog even flink op vandaag.
Ik lees hier en daar dat er lekkere doffe donders worden waargenomen,
dat was gisteren ook het geval toen ik in t westen van de provincie zat.
Echt zware dreunen alsof er een goederentrein aan komt rijden.
Het grappige is, toen ik thuis kwam hoorde ik weer dat geluid, dat bleek echter een goederentrein te zijn :p | Gewijzigd: 20 juni 2013, 12:56 uur, door stef-c
Hier zo ook. Het word pikdonker. En ik ruik serieus het regenwater al.
Hmm.. zie geen hoge wolken bij jou, of regen, maar laten we hopen dat er bij jou iets onstaat dan heb ik misschien ook geluk.
Ik ben al blij dat ik van de pikzwarte lucht kan genieten. Lang geleden.De donders en donkere luchten zijn nu erg dichtbij.