Die heeft Tatanka vanmorgen vroeg al ge[plaatst!
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/38339/onweerskansen-17-tm-20-juni-2013/398733/#message398755
Da's rond 6uur en 3 pagina's terug .
Estofex doet het niet op de radar tabs vandaar mijn post... altijd interesting.2x zo vroeg al aan de jenever in Schiedam?
Goed gezegd. Ook meteoconsult zei dat.
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Estofex doet het niet op de radar tabs vandaar mijn post... altijd interesting.2x zo vroeg al aan de jenever in Schiedam? Man, als dat eens zou kunnen
'k zit hier op een opdracht als freelance maar ben afhankelijk van een 3e partij die er echt een baggerzooi van maakt.
Waar mijn toko 1,5 week over doet doen hun gerust in 2,5 week, en wij maar wachten..pffffff
Citaat van Citaat van Ben47, donderdag 20 juni 2013, 10:46 u Jij doet die oordopjes ook al vroeg in (of laat uit), anders had je em wel gehoord .Gaap... Zei je wat?
Zal wel door de af en toe aanwezige afwijking zijn, meeste bliksemradars geven vaak afwijkende lokaties zo ook die van buienradar. Vergelijk maar eens de kaartje svan de bliksemkaartjes hierboven, soms zie je onweersgebieden boven Breda die boven Eindhoven hangen, en omgekeerd.
Citaat van Citaat van arondegekste, donderdag 20 juni 2013, 10:45 uur Als ik zo de Europese buienradar bekijk zie ik alleen maar buien ontstaan in Frankrijk. Lijk mij sterk dat we de zon vandaag gaan zien. Correct if i wrong
Zit ik ook aan te denken. In ieder geval niet voor halverwege de middag. Maar het onweer dat wellicht gaat komen is denk ik zoals Reed al zei , late namiddag /avond zo niet later...
Een trigger is veel belangrijker en de koude en warme lucht lagen dus ook.
By the way jij laat de 06z run zien, de 15z run is een heel ander verhaal.
Citaat van arondegekste, donderdag 20 juni 2013, 10:57 uur http://imageshack.us/f/32/pzdx.jpg/ Ik weet niet hoe ik dit plaatje zichtbaar maakt. Maar dit ziet er veelbelovend uit. Vanaf 5 uur vanmiddag code rood Dit is een app van meteo group Wow, nou maar bidden en hopen dat die verwachtingen uitkomen
Berichten samengevoegd door Debbieke | Gewijzigd: 20 juni 2013, 11:13 uur, door Debbieke
Van 5 tot 9? Ik denk eerder dat het pas tegen het einde daarvan los zal gaan , Vanaf een uur of 8. En we wteen de criteria va die meteogroup natuurlijk niet...
en koude, droge lucht en juist daar ontstaan en/ of aciveren die immense
onweerscomplexen, vandaar dat estofex ook die level 2 heeft geplaatst.
Citaat van Michel Bos, donderdag 20 juni 2013, 11:03 uur Viktor, dank voor je uitleg. Laten we dan maar hopen op een mooie onweersdag cq. -avond. Wel hoop ik dat er geen ongelukken gebeuren tengevolge van het mogelijk slechte weer wat eraan lijkt te komen. Ik blijf het volgen!Graag gedaan!! En ja wat betreft ongelukken, die zijn haast niet te ontwijken want
er zijn altijd eigenwijze mensen die denken dat ze niks kan overkomen
Berichten samengevoegd door Debbieke | Gewijzigd: 20 juni 2013, 11:13 uur, door Debbieke
Laten we het hopen, dan ben ik thuis
Kaarten: Weer.nl
| Gewijzigd: 20 juni 2013, 11:20 uur, door Ries
Wind waait hier toch goed door vandaag, gisteren leek me er zelfs minder wind. Ochja we zien wel wat de dag en avond en nacht brengn
Daarbij,van kaarten uitgaan heeft ook geen enkele zin. Zagen we gister wel weer.
Berichten samengevoegd door Debbieke
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.