Rest drijgt allemaal potentie te verliezen.
Negatief ben ik aller minst voor komende maanden maar laatste 3 maanden is het elke keer net niet.
Ok op paar uitzonderingen na.
Betuwe heeft hoog nodig water nodig.
heb je die ene CG gezien links in beeld??
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Ja! Knetter de knetter!!! Ik wil ook!
ja die heb ik ook gezien bleef lang hangen toppie.
Ja! Knetter de knetter!!! Ik wil ook!
veel mensen maar wordt waarschijnlijk niks voor vandaag gebeurt te vaak hier bij ons dat het er schitterend uitziet en dan uiteindelijk NIKS gebeurt
Buitje aan de Westkant activeert en deactiveert steeds op nieuw, en buitjes die in een treintje naar ons komen en inzakken aan de grens....
WAT doen we daarmee!??
Buitje aan de Westkant activeert en deactiveert steeds op nieuw, en buitjes die in een treintje naar ons komen en inzakken aan de grens....
WAT doen we daarmee!??
SLAPEN :p
Pff, maar ben bang dat alles plots weer gaat activeren...
Zoals vorig jaar in oktober... Was toen allemaal aan het uitsterven tot er toch een bui in het centrum kwam en begon uit te breiden... (was toen 1 van de noemenswaardigste onweders van vorig jaar )
idd kijk nog vrolijk vanuit mijn luie stoel..........naar de webcam! nu in 5 minuten meer ontladings gezien als ik vanmiddag die 7 in een half uur!
Pff, maar ben bang dat alles plots weer gaat activeren...
Zoals vorig jaar in oktober... Was toen allemaal aan het uitsterven tot er toch een bui in het centrum kwam en begon uit te breiden... (was toen 1 van de noemenswaardigste onweders van vorig jaar )
ja idd maar ik hb morgen mijn laatste 2 examens en ben doodmoe dus zal mss best gaan slapen tegen 2 uur