ken er niet veel van maar kan we hadden allemaal te hoge verwachtingen vooor vandaag Te hoge verwachtingen ja en nee. Probleem is dat iedereen het noodweer altijd op grote schaal verwacht wat bijna nooit is.
Plaatselijke was er wel (fel) onweer vandaag, zoals in Wallonië met enkele woningbranden door blikseminslagen.
Thx. Flink wat flitsen in de verte ja. Die krijgen dadelijk ook een voltreffer als ik het zo zie. Ben benieuwd
Gaat flink tekeer daar in de verte, je ziet steeds een verticale bliksemschicht
Word inderdaad steeds heftiger. best wat schichten worden daar tevoorschijn getoverd
Ziet er goed uit daar
| Gewijzigd: 19 juni 2013, 23:27 uur, door Ries
ik zie een hoop activeren nog steeds dus wie weet lets keep the dream alive Ik ben ook nog altijd niet overtuigd dat er niets gaat komen. Tot als we morgenmiddag naderen, 'Dan' is er niets geweest (indien er dan niets is geweest)
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Hier in Muizen-Mechelen is 't nog héél rustig. Terraslicht aan, en we zitten nog steeds buiten.
Aardedonker verder, dus als er een ontlading in de verte is, zien we die zeker...
Hier neemt de wind toch toe, en het regent al wat harder Toch voor de zekerheid straks de kelderpomp al aan zetten,
Want als deze is zoals voorspelt ' pukkelpop allures' heeft zit ik in de problemen!
ken er niet veel van maar kan we hadden allemaal te hoge verwachtingen vooor vandaag
die cape van vanmiddag is iig wel helemaal weg. 3300+
als die nu nog richting 2000 gaat zou perfect zijn
| Gewijzigd: 19 juni 2013, 23:37 uur, door Hageljager
Volgensmij is het grootste probleem dat nachtelijk front geweest wat vanochtend nog over het oosten ging. Veel energie ging daaran kwijt en tot 12 uur was het bewolkt in het land. Daarna konden de temperaturen niet goed opwarmen en bleef de cape ook achter.
Ook waren het die restanten van de buien van frankrijk die nog bewoling gaven.
Zo denk ik overigens over het mislukken van deze dag.
Volgensmij is het grootste probleem dat nachtelijk front geweest wat vanochtend nog over het oosten ging. Veel energie ging daaran kwijt en tot 12 uur was het bewolkt in het land. Daarna konden de temperaturen niet goed opwarmen en bleef de cape ook achter.
Ook waren het die restanten van de buien van frankrijk die nog bewoling gaven.
Zo denk ik overigens over het mislukken van deze dag.
Bovenstaande zei ik net tegen mijn vriendin uur geleden
Idd erg jammer van het front vanmorgen en die rot bewolking heledag. zeldzaam wazig zonetje