is dit nu die "superstorm" die men gistere aankondigde
vredige storm hoor tt nu toe
Ik weet niet waar dat superstorm vandaan komt, ik hoorde het vandaag voor het eerst en alleen maar van horen zeggen. de ontwikkelingen van "enkele (som forse) buien" die we nu zien, die werden volgens mij meer aangekondigd.
http://www.hln.be/hln/nl/2654/Extreme-Aarde/article/detail/1653697/2013/06/18/Superstorm-op-komst.dhtml
vandaar nu ook niet egt betrouwbare krant maar toch
ik denk vooral dat enkel het westen onweer krijgt hoor
Ja ik denk het ook het westen van belgië krijgt onweer zo als het er nu uitziet niet in limburg we hebben hier wel deze ochtend een zware onweersbui gehad met veel regen rukwinden hagel enz....
ik denk vooral dat enkel het westen onweer krijgt hoor Net even de radar van het KMI bekeken, daar zie je dat de activiteit niet sterker wordt, maar zich meer uitbreidt over het neerslaggebied.
Als het zo blijft doorgaan zal het op vele plaatsen wel een raak kunnen zijn. Dus wacht eens gewoon af, morgen is er ook nog een dag!
Opvallend ook: oostelijke onweerscel gaat echt traag voorui, zal daar serieus nat zijn
Citaat van Frans24 ?? Cirkel links onderaan is een foutje op de radar, kan je zien als je de radar laat spelen
| Gewijzigd: 19 juni 2013, 20:14 uur, door Sven
Superstorm op komst
Met tropische temperaturen rond 30 graden mogen vandaag éindelijk die zomersandalen van onder het stof. Maar hou toch ook een paar rubberlaarzen bij de hand. Onze weervrouw Jill Peeters ziet voor morgen immers hevig onweer in de lucht, een superstorm met Pukkelpop-allures.
"Vanaf morgennamiddag komen zware rukwinden, hagelstenen en overvloedige neerslag de pret verstoren", waarschuwt ze. "Er kan tot 50 liter per m² vallen." Dat is bijna evenveel als er gemiddeld in een hele maand valt (70 liter per m²). Als de storm over ons land raast, dan zal ze waarschijnlijk voor wateroverlast zorgen. Ook maar al een zwabber voorzien dus.
| Gewijzigd: 19 juni 2013, 20:26 uur, door mrijkhals
waarom onstaan die buien nou nooit boven NL
maargoed, we krijgen vast nog wel regen ;')
nounou de positiviteit straalt van je af hahah
nounou de positiviteit straalt van je af hahah
sorry niet de bedoeling hehe
dat krijg je als je buienradars aan t checken ben.
het is hier trouwens nog 25c en windstil nu.
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8
maargoed, we krijgen vast nog wel regen ;') Joh kijk eens opde kaarten die ik heb gepost boven in deze pagina.... komt vast nog wel iets richting jouw kant op hoor
En zo ver is het niet om er even naar toe te gaan, Nederlanders rijden toch graag met de fiets?
jij fietsen ik agterop..
en hollander in Dutisland dan ?
En zo ver is het niet om er even naar toe te gaan, Nederlanders rijden toch graag met de fiets?
die is gestolen door de ......... ok die is flauw.
Als ik morgen niet had hoeven te werken was ik zeker daar heen gereden
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8
Let op. Die zware onweersbui wat vanmorgen om 5 uur over Limburg trok was ook niet voorspeld zover ik weet. Ik weet zeker dat deze super cell nog wat meer in z'n petto heeft.
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
En jullie Belgen zijn toch zo gek op wielrennen
Ik wacht nog even op wat de buien gaan doen, misschien dat ik dan vannacht nog op pad ga