Mijn mening.
Dit is in volle ontwikkeling en kan ons nog gaan verrassen.
Zou in trend zijn met sommige computermodellen....
Lijkt me sterk. Die buigt te veel af naar het westen lijkt me....
Klopt, lijkt me meer naar de UK toe te gaan...
volgens mij niet hoor , je moet eens naar de isobaren kijken , straks maakt die cel een noordoostwaartse beweging volgens mij | Gewijzigd: 19 juni 2013, 17:52 uur, door Marga
Er zullen wel altijd plaatsen uit de boot vallen, is nu eenmaal typisch voor onweer!
Geniet gewoon van het voorspel en eventueel van de daad zelf maar ik doe een warme oproep om het geklaag ergens anders neer te pennen.
Is zeer frustrerend voor velen!
volgens mij niet hoor , je moet eens naar de isobaren kijken , straks maakt die cel een noordoostwaartse beweging volgens mij
Vandaar dus ook mijn mening
| Gewijzigd: 19 juni 2013, 16:59 uur, door Ries
volgens mij niet hoor , je moet eens naar de isobaren kijken , straks maakt die cel een noordoostwaartse beweging volgens mij
Zou je me dit eens kunnen uitleggen? Lijkt me interessant om te weten hoe je hier bij komt en hoe dit dan werkt. | Gewijzigd: 19 juni 2013, 17:00 uur, door Ries
Er zullen wel altijd plaatsen uit de boot vallen, is nu eenmaal typisch voor onweer!
Geniet gewoon van het voorspel en eventueel van de daad zelf maar ik doe een warme oproep om het geklaag ergens anders neer te pennen.
Is zeer frustrerend voor velen!
Helemaal mee eens , maar dat hoort er toch een beetje bij, veel nieuwe leden trouwens, Welkom !
Zodra er een koufront aan komt kan je meer bouwen op de 24 uurs radar maar blijft onzeker.